Caja de lentillas 1-DAY ACUVUE MOIST

Acuvue

Disponibilitat: Disponible

Com escollir les meves lents de contacte

Ull esquerre

Ull dret

* Camps requerits

Mateixa graduació en els dos ulls

Disponibilitat:

Detalls 1-DAY ACUVUE MOIST 30 UNITATS

Tipus de lents Lents Diàries, Lents d' Hidrogel
Marca Acuvue
Proveedor Johnson & Johnson SA
Període d'ús Diàries
Material Hidrogel
Color Lents No
Esfera No

1-DAY ACUVUE MOIST

Si estás buscando unas lentillas desechables diarias que se mantienen cómodas y húmedas durante todo el día, 1•DAY ACUVUE MOIST son una gran opción para ti.

Comodidad

Para las lentillas 1-DAY la limpieza y la comodidad son insuperables, tendrás lentillas nuevas y frescas cada día.

Tecnología

Única tecnología para lentillas que te ayudan a cumplir las necesidades diarias de tu activo estilo de vida

Protección UV

Te ayuda a proteger tus ojos de la transmisión de rayos UV con bloqueo UV de Clase 1.*

Formato de Pack

Puedes elegir entre cajas de 30 y 90 unidades.

Sirven tanto para Miopía (valores negativos - ) como Hipermetropía (valores positivos + ).

Especificaciones técnicas:

Fabricante:  Johnson & Johnson
Marca:  Acuvue
Tipo de lentilla:  Reemplazo Diario
Material:  42% Etalficon A / Agua 58%
Diámetro (DIA):  14.3 mm
Curva base (BC):  8.5 mm / 9.0 mmm
Potencia esférica:  de -12.00 a +6.00 Dioptrías
Tintado manipulación:  Sí
Protección UVA / UVB:  Sí, tipo 1*

*  Uso aproximado de 12 horas seguidas máximo. Se desaconseja totalmente dormir con las lentillas puestas.
** El símbolo “+” es para hipermetropía y el símbolo “-” para miopía. Es responsabilidad del cliente disponer de una receta Oftalmológica u Optometrista donde quede claro qué tipo de graduación y qué tipo de lentillas necesita para poder pedir correctamente la graduación adecuada de las lentillas.
*** Optica Universitaria no se puede hacer cargo de complicaciones deribadas de un mal úso de éste producto. Las cajas una vez abiertas no se pueden devolver, salvo que corresponda a error por parte nuestra o por defecto de fabricación.

*Todas las lentes de contacto de marca ACUVUE® tienen filtro UV para ayudar a proporcionar protección contra la transmisión de radiación UV dañina a la córnea y al interior del ojo. Las lentes de contacto con filtro UV no sustituyen a las gafas de sol con filtro UV ya que no cubren completamente los ojos y sus alrededores. Debería continuar llevando protección UV según la recomendación de su profesional. Transmisiones de UV medidas en una lente de -1.00D. Datos de archivo JJVC 2012.

En caso de tener dudas, estamos disponibles para ayudarle en nuestro correo info@opticauniversitaria.com

Te recordamos la importancia de revisar tu vista. En nuestras ópticas, puedes revisarte la vista de forma gratuita y probar estas lentillas gratis.

ENVIAMENTS

Península, Balears i Portugal:

• Enviament Bàsic 24/72h.*: Gratuït en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€ i 4,95 € si és inferior.
  • Enviament Punt de Recollida UPS 24/48h.*: Gratuït en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€ i 3,50€ si és inferior
  • Enviament Urgent 24h.*: 2,95 € en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€, i 7,90 € si és inferior.
  • Enviament Urgent 3h.*: 5.00€ en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€, i 7,50 € si és inferior.
  • Unió Europea: Per enviaments a països de la Unió Europea, consultar condicions aquí.

*Els dissabtes, diumenges i festius no hi ha repartiment i no comptabilitzen.

A través de 'Seguir les meves comandes' al menú 'El meu Compte' el web pots veure l'estat de la comanda. Un cop l'enviament surt dels nostres magatzems, es t'informa per email amb la confirmació de l'enviament i el nombre de seguiment de la comanda.

Recollida a botiga

Els enviaments a qualsevol de les nostres botigues són gratuïts.

T'enviem un email conforme la comanda ha sortit dels nostres magatzems i un cop arriba a la botiga, t'avisem per SMS perqué vinguis a buscar-lo.

CANVIS I DEVOLUCIONS

El termini és de 30 dies naturals a partir de la data de recepció.

Per conèixer les condicions de canvis i devolucions en la Unió Europea consulta condicions aquí.

Consulta la informació completa sobre enviaments, canvis i devolucions aquí.

En cas de tenir dubtes, escriu-nos a info@opticauniversitaria.com.

Garanties per les ulleres de sol, muntures i lents de contacte:

• Garantia de producte:

- Tots els productes són oficials i per tant comptem amb la garantia de fabricant durant dos anys.
- Totes les ulleres de sol que tenim a la venda tenen filtre solar UV homologat per la Unió Europea.
- Totes les ulleres porten el seu estoig de marca oficial

• Garantia de ruptura: assumirem el 50% de l’import de les teves ulleres durant 6 mesos desde l’entrega de les mateixes en cas de ruptura accidental.
  • Assegurança infantil gratuïta per canvi de graduació: les ulleres graduades o les ulleres de sol graduades per menors de 12 anys compten sempre amb l’assegurança infantil gratuïta durant 1 any. Si li canvia la graduació, li fem uns vidres nous adaptats a la nova graduació.

Canvis i devolucions: Sempre gratuïtes dins del país, a botiga o a domicili, durant 30 dies a partir de l’entrega. En el cas d’enviament fora del país, a països de la Unió Europea, els costos d’enviament de canvis o devolucions els assumeix el client. Si és per defecte de fabricació, aleshores els assumim nosaltres.

Opinions 1-DAY ACUVUE MOIST 30 UNITATS