1-DAY ACUVUE™ OASYS 90 UNITATS, , hi-res image number 0

Lliurament en 24h

En Stock

Compra ara i rep-lo entre el 23/04/2024 i el 24/04/2024

Estàs cansat de portar ulleres? Per què no proves amb les lentilles 1-DAY ACUVUE OASYS DIARIA 90 UNITATSde la marca Acuvue? Són perfectes per a tu si el que estàs buscant és una solució còmoda i pràctica que corregeixi la teva refracció ocular. Són lents de contacte de reemplaçament diari que hauràs de llençar al final del dia i estrenar un parell nou l'endemà. És una opció molt popular entre aquells que ja s'han decantat per les lents de contacte perquè no exigeixen manteniment i, alhora, ofereix una gran llibertat visual que no es veurà interferida per la muntura de les teves ulleres.

I el millor de tot és que amb aquest pack de lents de contacte podràs oblidar-te per tres mesos de comprar un altre nou perquè inclou 90 lents de contacte. Què més necessites per passar-te a les lents de contacte? Acabaràs per voler portar-les amb tu a tot arreu: quan practiquis esport, llegeixis, vagis a treballar o surtis amb els teus amics, ja que no notaràs que les portes posades ni t'ocasionaran molèsties. Estem convençuts d'això perquè estan fabricades amb hidrogel de silicona, un material que aconsegueix que les lents siguin més poroses i deixin passar més oxigen a l'ull, el que les fa ideals per poder portar-les durant més temps sense provocar sequedat ocular.

És important que portis a terme bones pràctiques amb les teves lents de contacte Acuvue, ja que no has de portar les teves lents de contacte diàries per més de 12 hores seguides ni dormir amb elles posades, ja que és una pràctica que els experts desaconsellen del tot. Si t'han agradat per a tu, encara t'agradarà més conèixer tots els detalls concrets de les 1-DAY ACUVUE OASYS DIARIA 90 UNITATS, que compten amb un diàmetre de 14,3 mm, una corba base d'entre 8,5 i 9 mm i una potència esfèrica de -12.00 a +8.00 diòptries. A més, les lents de contacte Acuvue inclouen un filtre UV que ajuda a protegir els teus ulls de la transmissió dels raigs UV, un extra de seguretat que no et deixarà rebutjar aquestes lents de contacte.

Fabricant: Johnson & Johnson
Marca: Acuvue
Tipus de lentilla: Recanvi Diari
Material: 62% Senofilcon A / Aigua 38%
Corba base (BC): 8.5 mm / 9.0 mmm
Potencia esfèrica: de -12.00 a +8.00 Dioptrías
Protecció UVA / UVB:

*** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d'un mal us d'aquest producte. Les caixes una vegada obertes no es poden retornar, tret que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.

*Totes les lents de contacte de marca ACUVUE® tenen un filtre UV per a ajudar a proporcionar protecció contra la transmissió de radiació UV nociva a la còrnia i a l'interior de l'ull. Les lents de contacte amb filtre UV no substitueixen a les ulleres de sol amb filtre UV, ja que no cobreixen completament els ulls i els seus voltants. Hauria de continuar portant protecció UV segons la recomanació del seu professional. Transmissions d'UV mesures en una lent de -1.00D. Dades d'arxiu *JJVC 2012.

En cas de tenir dubtes, estem disponibles per ajudar-te en el nostre correu info@opticauniversitaria.com

Et recordem la importància de revisar la teva vista. En les nostres òptiques pots revisar-te la vista de forma gratuïta i provar aquestes lentilles gratis.

• Tipus de Lent: Lents de contacte per a miopia i hipermetropia
Compra ara i rep-lo entre el 23/04/2024 i el 24/04/2024