¡Enviament GRATUÏT a 24H*! *Productes en estoc

REBAIXES 20% | 30% | 40% | 50%

Caja de lentillas 1-DAY ACUVUE OASYS 90 UDS.

1-DAY ACUVUE OASYS DIARIA 90 Unitats.

1-DAY ACUVUE OASYS DIARIA 90 Unitats.

Acuvue

Disponibilitat: Disponible

Selecciona les caixes que necessites

(per ull)

Selecciona el tipus de graduació

Una Graduació

Graduació diferent a cada ull

Configura les teves lentilles

Ull esquerre

Ull dret

Disponibilitat:

Financiació fins a 12 mesos

Detalls 1-DAY ACUVUE OASYS DIARIA 90 Unitats.

Tipus de lents Lents Diàries, Lents de Silicona
Marca Acuvue
Proveedor Johnson & Johnson SA
Període d'ús Diàries
Material Silicona
Color Lents No
Esfera No

1-DAY ACUVUE OASYS

Si estàs buscant lents de contacte d'ús diari que puguin ajudar-te a mantenir el ritme del teu ocupat i exigent dia, ACUVUE OASYS® 1-Dia amb Tecnologia HydraLuxe™ és el que cerques.

Comoditat

Unes lents de contacte d'ús diari que t'ajuden a mantenir el ritme exigent del teu dia a dia, proporcionant un excel·lent rendiment en termes de comoditat, visió, i practicitat al llarg del dia.

Tecnologia

Única tecnologia per a lents de contacte que t'ajuden a complir les necessitats diàries del teu actiu estil de vida

Protecció UV

T'ajuda a protegir els teus ulls de la transmissió de raigs UV amb bloqueig UV de Classe 1.*

Format de Pack

Aquesta caixa conté 90 lents de contacte.

Serveixen tant per a Miopia (valors negatius - ) com Hipermetropia (valors positius + ).

Especificacions tècniques:

Fabricant: Johnson & Johnson
Marca: Acuvue
Tipus de lent de contacte: Reemplaçament Diari
Material: 62% Senofilcon A / Aigua 38%
Diàmetre (DIA): 14.3 mm
Corba base (*BC): 8.5 mm / 9.0 mmm
Potència esfèrica: de -12.00 a +8.00 Diòptries
Protecció UVA / UVB: Sí

* Ús aproximat de 12 hores seguides màxim. Es desaconsella totalment dormir amb les lents de contacte posades.
** El símbol “+” és per a hipermetropia i el símbol “-” per a miopia. És responsabilitat del client disposar d'una recepta Oftalmològica o Optometrista on quedi clar quin tipus de graduació i quin tipus de lents de contacte necessita per a poder demanar correctament la graduació adequada de les lents de contacte.
*** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d'un mal us d'aquest producte. Les caixes una vegada obertes no es poden retornar, tret que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.

*Totes les lents de contacte de marca ACUVUE® tenen un filtre UV per a ajudar a proporcionar protecció contra la transmissió de radiació UV nociva a la còrnia i a l'interior de l'ull. Les lents de contacte amb filtre UV no substitueixen a les ulleres de sol amb filtre UV, ja que no cobreixen completament els ulls i els seus voltants. Hauria de continuar portant protecció UV segons la recomanació del seu professional. Transmissions d'UV mesures en una lent de -1.00D. Dades d'arxiu *JJVC 2012.

En cas de tenir dubtes, estem disponibles per a ajudar-lo en el nostre correu info@opticauniversitaria.com

Et recordem la importància de revisar la teva vista. En les nostres òptiques, pots revisar-te la vista de manera gratuïta i provar aquestes lents de contacte gratis.

Com posar les lents de contacte?
A causa de la situació generada pel COVID-19 em limitat els mètodes d'enviament i els temps de lliurament poden patir enrederiments. Agraïm la comprensió