Caja de lentillas ACUVUE OASYS for ASTIGMATISM 12 Unidades

Acuvue

Disponibilitat: Disponible

(per ull)

Com escollir les meves lents de contacte

Ull esquerre

Ull dret

* Camps requerits

Mateixa graduació en els dos ulls

Disponibilitat:

Detalls ACUVUE OASYS for ASTIGMATISM 12 Unidades QUINCENALES

Tipus de lents Lents Quinzenals, Lents de Silicona
Marca Acuvue
Proveedor Johnson & Johnson SA
Període d'ús Quinzenals
Material Silicona
Color Lents No
Esfera No
Acuvue Oasys son las lentes de contacto de hidrogel de silicona más suaves del mercado. Proporcionan una excelente flexibilidad, humectabilidad gracias a la tecnología Hydraclear Plus y suavidad; se sienten como si no se llevaran lentes.

ENVIAMENTS

Península, Balears i Portugal:

• Enviament Ràpid 24h.*: Gratuït en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€ i 3,45 € si és inferior.
  • Enviament Punt de Recollida UPS 24/48h.*: Gratuït en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€ i 3,50€ si és inferior
  • Enviament Urgent 3h.*: 5.00€ en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€, i 7,50 € si és inferior.
  • Unió Europea: Per enviaments a països de la Unió Europea, consultar condicions aquí.

*Els dissabtes, diumenges i festius no hi ha repartiment i no comptabilitzen.

A través de 'Seguir les meves comandes' al menú 'El meu Compte' el web pots veure l'estat de la comanda. Un cop l'enviament surt dels nostres magatzems, es t'informa per email amb la confirmació de l'enviament i el nombre de seguiment de la comanda.

Recollida a botiga

Els enviaments a qualsevol de les nostres botigues són gratuïts.

T'enviem un email conforme la comanda ha sortit dels nostres magatzems i un cop arriba a la botiga, t'avisem per SMS perqué vinguis a buscar-lo.

CANVIS I DEVOLUCIONS

El termini és de 30 dies naturals a partir de la data de recepció.

Per conèixer les condicions de canvis i devolucions en la Unió Europea consulta condicions aquí.

Consulta la informació completa sobre enviaments, canvis i devolucions aquí.

En cas de tenir dubtes, escriu-nos a info@opticauniversitaria.com.

Garanties per les ulleres de sol, muntures i lents de contacte:

• Garantia de producte:

- Tots els productes són oficials i per tant comptem amb la garantia de fabricant durant dos anys.
- Totes les ulleres de sol que tenim a la venda tenen filtre solar UV homologat per la Unió Europea.
- Totes les ulleres porten el seu estoig de marca oficial

• Garantia de ruptura: assumirem el 50% de l’import de les teves ulleres durant 6 mesos desde l’entrega de les mateixes en cas de ruptura accidental.
  • Assegurança infantil gratuïta per canvi de graduació: les ulleres graduades o les ulleres de sol graduades per menors de 12 anys compten sempre amb l’assegurança infantil gratuïta durant 1 any. Si li canvia la graduació, li fem uns vidres nous adaptats a la nova graduació.

Canvis i devolucions: Sempre gratuïtes dins del país, a botiga o a domicili, durant 30 dies a partir de l’entrega. En el cas d’enviament fora del país, a països de la Unió Europea, els costos d’enviament de canvis o devolucions els assumeix el client. Si és per defecte de fabricació, aleshores els assumim nosaltres.