ACUVUE™ OASYS ASTIGMATISME 6 UNITATS, , hi-res image number 0

Dues graduacions diferents
Compra ara i rep-lo entre el 06/05/2024 i el 13/05/2024
34,00€ 27,20€

Selecciona les teves preferències per poder afegir a la cistella

Paga en quotes mensuals amb

PROMOCIÓ LENTS DE CONTACTE + LÍQUIDS

Per la compra de 2 caixes mensuals o quinzenals de lents de contacte i dos líquids, emporta't un tercer líquid gratis.

Per a gaudir de la promoció, afegeix al carret primer 2 capses de lents de contacte mensuals o quinzenals i després afegeix 2 líquids a triar entre: Lentsoft Solució ÚnicaLentsoft Única Hidratant Disop Hidro Health SiH, no combinables entre ells. Automàticament se sumarà un tercer líquid sense cost addicional.

* Promoció no acumulable a altres promocions.

ACUVUE OASYS ASTIGMATISME amb HYDRACLEAR PLUS - LENTILLES QUINZENALS

Si només vols portar lents de contacte durant uns pocs dies, prova amb ACUVUE OASYS for ASTIGMATISM 6 UNITATS QUINZENALS, unes lents de contacte que hauràs de reemplaçar cada quinze dies que podràs portar cada dia amb la comoditat més gran i seguretat per als teus ulls. En ser reutilitzable, hauràs d'higienitzar-les i desinfectar-les cada dia després del seu ús amb un líquid per lentilles durant tota la nit perquè l'endemà estiguin fresques i hidratades per tornar a posar-te-les. Aprofita aquesta oportunitat per portar-te aquest pack que inclou 6 unitats.

Necessites unes lents de contacte que s'adaptin a la teva rutina atrafegada? Doncs has trobat la solució idònia perquè aquestes lents de contacte Acuvue es mantindran humides durant tot el dia oferint un alt rendiment tant en comoditat com en funcionalitat gràcies a la seva tecnologia HydraClear Plus. Estem convençuts d'això perquè estan fabricades amb hidrogel de silicona, un nou material que s'usa per al disseny i la fabricació de lents de contacte que ofereix una major transpirabilitat i deixa passar més oxigen a la còrnia, així que pots estar tranquil perquè el teu ull no es s'assecarà i podràs portar-les durant més hores.

També pots alternar l'ús d'aquestes lents de contacte quinzenals amb altres quinze dies portant ulleres graduades, canviant així la teva imatge i el teu look. Les teves lentilles Acuvue et serviran per a suportar llargues jornades de treball o estudi, però també per practicar esports d'alta intensitat amb total llibertat visual. Ja veus que pots tenir una experiència visual completa, així que no esperis més per conèixer tots els detalls de les ACUVUE OASYS for ASTIGMATISM 6 UNITATS QUINZENALS, que compten amb un diàmetre de 14,5 mm, una corba base de 8,6 mm i una potència esfèrica de -9.00 a +6.00 diòptries. No esperis més per cuidar la teva vista amb les lents de contacte Acuvue, que incorporen un filtre UV que ajuda a protegir els teus ulls de la radiació UV. Fes una ullada a la nostra botiga online i descobreix totes les opcions que tens per corregir el teu astigmatisme.

Especificacions tècniques:

Fabricant: Johnson & Johnson
Marca: Acuvue
Tipus de lentilla: Recanvi Quincenal*
Material: 62% Senofilcon A / Aigua 38%
Diàmetre (DIA): 14,5 mm
Corba base (BC): 8.6 mm
Potencia esfèrica: de -9.00 a +6.00 Dioptrías
Cilindro -0.75 / -1.25 / -1.75 / -2.25
Eix De 10 a 180
Protecció UVA / UVB:

* Ús aproximat de 12 hores seguides màxim. Es desaconsella totalment dormir amb les lents de contacte posades.
** El símbol “+” és per a hipermetropia i el símbol “-” per a miopia. És responsabilitat del client disposar d'una recepta Oftalmològica o Optometrista on quedi clar quin tipus de graduació i quin tipus de lents de contacte necessita per a poder demanar correctament la graduació adequada de les lents de contacte.
*** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d'un mal us d'aquest producte. Les caixes una vegada obertes no es poden retornar, tret que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.

*Totes les lents de contacte de marca ACUVUE® tenen un filtre UV per a ajudar a proporcionar protecció contra la transmissió de radiació UV nociva a la còrnia i a l'interior de l'ull. Les lents de contacte amb filtre UV no substitueixen a les ulleres de sol amb filtre UV, ja que no cobreixen completament els ulls i els seus voltants. Hauria de continuar portant protecció UV segons la recomanació del seu professional. Transmissions d'UV mesures en una lent de -1.00D. Dades d'arxiu *JJVC 2012.

En cas de tenir dubtes, estem disponibles per ajudar-te en el nostre correu info@opticauniversitaria.com

Et recordem la importància de revisar la teva vista. En les nostres òptiques pots revisar-te la vista de forma gratuïta i provar aquestes lentilles gratis.

• Tipus de Lents de contacte: 002
  • Material: Silicona