ACUVUE™ OASYS MULTIFOCAL 6 UNITATS, , hi-res image number 0

acuvue™ oasys multifocal 6 unitats

Compra ara i rep-lo entre el 09/05/2024 i el 14/05/2024

ACUVUE OASYS MULTIFOCAL - LENTS DE CONTACTE QUINZENALS

Si vols unes lentilles reutilitzables, però no vols fer servir les lents de contacte mensuals, prova amb les ACUVUE OASYS 6 UNITATS QUINZENALS, que hauràs de reemplaçar cada quinze dies. És una opció intermèdia entre les mensuals i les diàries que resulta especialment útil per utilitzar en determinats períodes de temps, per exemple, per anar de viatge. El manteniment és el mateix que el de les lentilles mensuals, només hauràs de desinfectar-les amb el líquid per lentilles durant la nit i ja estaran llestes per ser usades l'endemà. Són útils per a treballar, per sortir al carrer, però, sobretot, per practicar esports d'alta intensitat, ja que t'ofereixen la mateixa visió que les teves ulleres graduades, però sense que es vegi entorpida per la muntura.

Unes lents de contacte que podràs fer servir cada dia que estan preparades per adaptar-se al teu exigent ritme de vida, podràs portar-les fins a 12 hores seguides sense que t'ocasionin molèsties, ja que es mantenen fresques i humides durant tot el dia. Estem convençuts d'això perquè estan fabricades amb hidrogel de silicona, un material molt transpirable que deixa passar fins a cinc vegades més aire a la còrnia, evitant així problemes com la sequedat ocular. No t'ho pensis més i dóna-li una oportunitat a les lents de contacte quinzenals.

Si creus que poden ajustar-se amb el que necessiten els teus ulls, espera a conèixer tots els detalls de les lentilles ACUVUE OASYS 6 uds Quincenales, que compten amb un diàmetre de 14 mm, una corba base d'entre 8,4 i 8,8 mm i una potència esfèrica de -12.00 a +8.00 diòptries. Ja veus que encara et calgui una graduació alta, amb aquestes lents de contacte podràs solucionar tant la miopia com l'hipermetropia amb valors elevats. Fes-te amb elles a través de la nostra botiga online i comença a gaudir de la teva llibertat de visió!

Fabricant: Johnson & Johnson
Marca: Acuvue
Tipus de lentilla: Recanvi Quinzenal*
Material: 62% Senofilcon A / Aigua 38%
Potencia esfèrica: de -9.00 a +6.00 Diòptries
Addició:   Alta (+2.00D a +2.50D); Mitja (+1.50D a +1.75D); Baixa (+0.75D a +1.25D)
Protecció UVA / UVB:

*** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d'un mal ús d'aquest producte. Les caixes una vegada obertes no es poden retornar, tret que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.

Totes les lents de contacte de marca ACUVUE® tenen filtre UV per a ajudar a proporcionar protecció contra la transmissió de radiació UV nociva a la còrnia i a l'interior de l'ull. Les lents de contacte amb filtre UV no substitueixen a les ulleres de sol amb filtre UV, ja que no cobreixen completament els ulls i els seus voltants. Hauria de continuar portant protecció UV segons la recomanació del seu professional. Transmissions d'UV mesures en una lent de -1.00D. Dades d'arxiu JJVC 2012.

En cas de tenir dubtes, estem disponibles per ajudar-te en el nostre correu info@opticauniversitaria.com

Et recordem la importància de revisar la teva vista. En les nostres òptiques pots revisar-te la vista de forma gratuïta i provar aquestes lentilles gratis.

• Tipus de Lent: Lents de contacte progressives o multifocals
  • Període d'ús: Quinzenals