ACUVUE OASYS · HYDRACLEAR PLUS · 12 UN

ACUVUE OASYS 6 uds Quincenales

Acuvue

Disponibilitat: Disponible

Selecciona les caixes que necessites

(per ull)

Selecciona el tipus de graduació

Una Graduació

Graduació diferent a cada ull

Configura les teves lentilles

Ull esquerre

Ull dret

* Camps requerits

Disponibilitat:

Detalls ACUVUE OASYS 6 uds Quincenales

Tipus de lents Lents Quinzenals, Lents de Silicona
Marca Acuvue
Proveedor Johnson & Johnson SA
Període d'ús Quinzenals
Material Silicona
Color Lents No
Esfera No

PROMOCIÓ ESPECIAL 3x2 LÍQUIDS

Primer cal afegir 2 capses de lents de contacte, després cal afegir 2 líquids a triar entre: Solució única, Lentsoft Única Hidratante o Hidro Health SiH, automàticament se sumarà un tercer líquid sense cost addicional. No combinables entre ells. Promoció no acumulable a altres promocions.

ACUVUE OASYS amb HYDRACLEAR PLUS - LENTILLES QUINZENALS

Si estàs buscant lentilles d'ús mensual que puguin ajudar-te a mantenir el ritme del teu ocupat i exigent dia a dia, ACUVUE OASYS® amb Tecnologia HydraClear™ Plus és el que necessites.

Comoditat

Unes lentilles d'ús diari que t'ajuden a mantenir el ritme exigent del teu dia a dia, proporcionant un excel·lent rendiment en termes de comoditat, visió, i practicitat al llarg del dia. Podràs reutilitzar-les durant 15 dies aproximadament, dependrà de l'ús, cura i higiene, arribat el moment s'han de rebutjar i obrir unes de noves.

Tecnologia

Única tecnologia per lentilles que t'ajuden a complir les necessitats diàries del teu actiu estil de vida

Protecció UV

T'ajuda a protegir els teus ulls de la transmissió de rajos UV amb bloqueig UV de Classe 1.*

Format de Pack

Pots triar caixes de 3, 6, 12 i 24 unitats, estalvia més comprant més quantitat.

També hi ha opció de triar el radi, podràs consultar-ho en la teva recepta o en les teves caixes anteriors.

Serveixen tant per a Miopia (valors negatius - ) com Hipermetropia (valors positius + ).

Especificacions tècniques:

Fabricant:  Johnson & Johnson
Marca:  Acuvue
Tipus de lent:  Reemplaçament Quinzenal
Material:  62% Senofilcon A / Aigua 38%
Diàmetre (DIA):  14.00 mm
Corva base (BC):  8.4 mm / 8.8 mmm
Potència esfèrica:  de -12.00 a +8.00 Diòptries
Protecció UVA / UVB:  Sí

Graduacions diferents en cada ull: Afegir al carret una graduació i després repetir el procés amb l'altra graduació

* Ús aproximat de 12 hores seguides màxim, després de l'ús rebutjar, mai reutilitzar. Es desaconsella totalment dormir amb les lentilles posades.
* El símbol “+” és per hipermetropia i el símbol “-” per a miopia. És responsabilitat del client disposar d'una recepta Oftalmològica o Optometrista on quedi clar quin tipus de graduació necessita per poder demanar correctament la graduació adequada de les lentilles.

*Totes les lents de contacte de marca ACUVUE® tenen filtre UV per ajudar a proporcionar protecció contra la transmissió de radiació UV nociva a la còrnia i a l'interior de l'ull. Les lents de contacte amb filtre UV no substitueixen a les ulleres de sol amb filtre UV, ja que no cobreixen completament els ulls i els seus voltants. Hauria de continuar portant protecció UV segons la recomanació del seu professional. Transmissions d'UV mesurades en una lent de -1.00D. Dades d'arxiu JJVC 2012.

En cas de tenir dubtes, estem disponibles per ajudar-lo en el nostre correu info@opticauniversitaria.com

Et recordem la importància de revisar la teva vista. En les nostres òptiques, pots revisar-te la vista de forma gratuïta i provar aquestes lentilles gratis.

Com posar les lents de contacte?
A causa de la situació generada pel COVID-19 ampliem el període de devolució d'acord amb les dificultats logístiques. Els temps de lliurament poden patir enrederiments. Agraïm la comprensió

Opinions ACUVUE OASYS 6 uds Quincenales