Diferentes colores AIR OPTIX COLORS

Air Optix

Disponibilitat: Disponible

Com escollir les meves lents de contacte

* Camps requerits

Disponibilitat:

Detalls AIR OPTIX COLORS - 2 UDS

Tipus de lents Lents Mensuals, Lents de Colors, Lents de Silicona
Marca Air Optix
Proveedor Alcon Cusí, SA
Període d'ús Mensuals
Material Silicona
Color Lents No
Esfera No

Lents de contacte AIR OPTIX COLORS.

Només les lents de contacte AIR OPTIX COLORS estan dissenyades amb tecnologia del color 3 en 1, compten amb una superfície de silicona molt suau que les fan les més còmodes de portar del mercat. Realça el teu color d'ulls de manera natural amb les úniques lents de contacte de color amb transmissibilitat de l'oxigen, dissenyades per proporcionar salut, bellesa i comoditat. Tant si tens graduació com si no, ara és possible dur lents de contacte de colors sense renunciar a res.

La caixa inclou 2 lents de contacte d'ús mensual. *

Especificacions tècniques:

Periodicitat: Mensual. *
Material: 67% Lotrafilcon B Silicona
Diàmetre (DIA): 14.2 mm
Corba base (BC): 8.6 mm
Colors: Blue, Brilliant Blue; Grey, Sterling Grey; Green i Gemstone Green; Honey, Pure Hazel e Brown.

* Ús aproximat de 12 hores seguides màxim, després de l'ús procedir amb les neteges pertinents. Es desaconsella totalment dormir amb les lents de contacte posades.

En cas de tenir dubtes, estem disponibles per ajudar-lo en el nostre correu info@opticauniversitaria.com

Volem recordar la importància de revisar la teva vista a mínim un cop a l'any. A les nostres òptiques, pots revisar-la vista de forma gratuïta.

ENVIAMENTS

Península, Balears i Portugal:

• Enviament Ràpid 24h.*: Gratuït en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€ i 3,45 € si és inferior.
  • Enviament Punt de Recollida UPS 24/48h.*: Gratuït en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€ i 3,50€ si és inferior
  • Enviament Urgent 3h.*: 5.00€ en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€, i 7,50 € si és inferior.
  • Unió Europea: Per enviaments a països de la Unió Europea, consultar condicions aquí.

*Els dissabtes, diumenges i festius no hi ha repartiment i no comptabilitzen.

A través de 'Seguir les meves comandes' al menú 'El meu Compte' el web pots veure l'estat de la comanda. Un cop l'enviament surt dels nostres magatzems, es t'informa per email amb la confirmació de l'enviament i el nombre de seguiment de la comanda.

Recollida a botiga

Els enviaments a qualsevol de les nostres botigues són gratuïts.

T'enviem un email conforme la comanda ha sortit dels nostres magatzems i un cop arriba a la botiga, t'avisem per SMS perqué vinguis a buscar-lo.

CANVIS I DEVOLUCIONS

El termini és de 30 dies naturals a partir de la data de recepció.

Per conèixer les condicions de canvis i devolucions en la Unió Europea consulta condicions aquí.

Consulta la informació completa sobre enviaments, canvis i devolucions aquí.

En cas de tenir dubtes, escriu-nos a info@opticauniversitaria.com.

Garanties per les ulleres de sol, muntures i lents de contacte:

• Garantia de producte:

- Tots els productes són oficials i per tant comptem amb la garantia de fabricant durant dos anys.
- Totes les ulleres de sol que tenim a la venda tenen filtre solar UV homologat per la Unió Europea.
- Totes les ulleres porten el seu estoig de marca oficial

• Garantia de ruptura: assumirem el 50% de l’import de les teves ulleres durant 6 mesos desde l’entrega de les mateixes en cas de ruptura accidental.
  • Assegurança infantil gratuïta per canvi de graduació: les ulleres graduades o les ulleres de sol graduades per menors de 12 anys compten sempre amb l’assegurança infantil gratuïta durant 1 any. Si li canvia la graduació, li fem uns vidres nous adaptats a la nova graduació.

Canvis i devolucions: Sempre gratuïtes dins del país, a botiga o a domicili, durant 30 dies a partir de l’entrega. En el cas d’enviament fora del país, a països de la Unió Europea, els costos d’enviament de canvis o devolucions els assumeix el client. Si és per defecte de fabricació, aleshores els assumim nosaltres.