Estat encàrrec
Botigues CompteElementos agregados recientemente ×
No té articles a la cistella de la compra.
ENVIAMENT GRATUÏT a les nostres botigues i a domicili a partir de 50€ (Península i Balears).
Enviament en 24/72 h per productes “En Stock” i de 3 a 7 dies productes “En Existències”.
Enviaments a tota la Unió Europea
Seguiment de comandes i transport online
Canvis i/o devolucions sense cost durant 1 mes
Et podem ajudar? Contacta'ns info@opticauniversitaria.com
+ INFORMACIÓTipus de lents | Lents Mensuals, Lents de Silicona |
---|---|
Marca | Air Optix |
Proveedor | Alcon Healthcare, S.A. |
Període d'ús | Mensuals |
Material | Silicona |
Color Lents | No |
Esfera | No |
PACK ESTALVI LENTS DE CONTACTE: Afegir al carret primer 2 capses de lents de contacte mensuals, després afegir 2 líquids, automàticament es sumarà un tercer líquid sense cost addicional. A triar entre: Solución única, Solución Única Hidratante o Hidro Health SiH, no combinables entre ells.
Lents de contacte AIR OPTIX PLUS HYDRAGLYDE de silicona.
Aquesta caixa conté 6 lents de contacte, que serveixen tant per a Miopia (valors negatius - ) com Hipermetropia (valors positius + )
Especificacions tècniques:
Fabricant: | Alcon Healthcare SA |
---|---|
Marca: | Air Optix |
Tipus de lentilla: | Uso diario, Reemplazo Mensual |
Material: | Lotrafilcon B 77% |
Diàmetre (DIA): | 14.2 mm |
Corba base (BC): | 8.60 mm |
Potència esfèrica (PWR): | de -12.00 a +6.00 Diòptries |
* Ús aproximat de 12 hores seguides màxim. Es desaconsella totalment dormir amb les lents de contacte posades.
** El símbol “+” és per a hipermetropia i el símbol “-” per a miopia. És responsabilitat del client disposar d'una recepta Oftalmològica o Optometrista on quedi clar quin tipus de graduació i quin tipus de lents de contacte necessita per a poder demanar correctament la graduació adequada de les lents de contacte.
*** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d'un mal ús d'aquest producte. Les caixes una vegada obertes no es poden retornar, tret que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.
En cas de tenir dubtes, estem disponibles per a ajudar-lo en el nostre correu info@opticauniversitaria.com
És important revisar-se la vista una vegada a l'any, en les nostres òptiques ens podràs visitar i revisar sense cost per a tu.</p
** Tots els enviaments són gratuïts en imports superiors a 30 €, excepte el Enviament Urgent 3h.
** Enviaments 24 hores de productes en Stock
** Dissabte, diumenge i festius no comptabilitzen.
Per a més informació consulta Enviaments i devolucions aquí, o contacta'ns al correu info@opticauniversitaria.com.
Més informació aquí o escriu-nos al correu info@opticauniversitaria.es.
Com escollir les meves lentilles
Per demanar unes lents de contacte necessitem saber la nostra graduació, si es possible amb una recepta o copiant les dades de l’última caixa que vas comprar. Es recomana fer-se una revisió de la vista anualment i en els nostres centres sempre és gratuïta.
Esfera: Es pot conèixer com Potència, Esfera oi PWR. Mesura les diòptries, sí és un número negatiu (-) significa que corregeix la miopia i si és positiu (+), corregeix la hipermetropia. Es coneixen com lentilles esfèriques.
Cilindre: Es pot conèixer com Cilindre o CYL. Proporciona potencia addicional per corregir l’astigmatisme. Sempre són valors negatius (-) i es coneixen com lentilles tòriques.
Eix: Conegut com Eix o Axis, és una mesura complementaria per casos d’astigmatisme. S’escull entre 0 i 180 graus en passos de 10 (pot variar).
Adició: Específic per lentilles multifocals o progressives, s’especifica com HIGH o LOW a la recepta i determina com realitzarem l’enfocament de prop o de lluny. .
Color: En el cas de les lentilles de colors o les lentilles fantasia et permetrà escollir el color que vols.
Curva Base (BC) i Diàmetre (DIA): La curva base i el diàmetre son les mesures de les lentilles en mil·límetres. Cada fabricant ho configura d’acord les seves necessitats. Només en casos excepcionals, cal tenir-ho en compte a l’hora d’encarregar unes lentilles.
Si tens algun dubte, pots contactar-nos a info@opticauniversitaria.com