AIR OPTIX PLUS HYDRAGLYDE ASTIGMATISME 6 UNITATS, , hi-res image number 0

Dues graduacions diferents
Compra ara i rep-lo entre el 06/05/2024 i el 13/05/2024
59,00€ 47,20€

Selecciona les teves preferències per poder afegir a la cistella

Paga en quotes mensuals amb

Lents de contacte AIR OPTIX™ PLUS HYDRAGLYDE™ ASTIGMATISME 6 UNITATS MENSUAL de silicona.

Amb les lents de contacte AIR OPTIX™ PLUS HYDRAGLYDE™ ASTIGMATISME 6 UNITATS MENSUAL podràs gaudir de totes les activitats que més t'agraden sense cap preocupació. Amb aquestes lents de contacte pots corregir tant el teu astigmatisme com les teves diòptries, siguin de miopia o d'hipermetropía. A més, podràs practicar esport, treballar i sortir amb els teus amics sense problemes, perquè les lents de contacte AIR OPTIX™ PLUS HYDRAGLYDE™ ASTIGMATISME 6 UNITATS estan dissenyades per a garantir la màxima comoditat d'ús.

Fabricades amb hidrogel de silicona i comptant amb la tecnologia exclusiva d'Air Optix Hydraglyde, les lents de contacte AIR OPTIX™ PLUS HYDRAGLYDE™ ASTIGMATISME 6 UNITATS es mantenen fresques i humides com el primer dia fins que les descartis a final de mes. Són reutilitzables durant uns 30 dies, la qual cosa les converteix en més econòmiques i amb elles generes menys residus que amb les alternatives diàries. No hauràs de preocupar-te per tenir els ulls irritats o secs perquè les AIR OPTIX™ PLUS HYDRAGLYDE™ ASTIGMATISME 6 UNITATS estan fabricades amb materials que faciliten una millor hidratació i respiració dels ulls.

En aquest pack d'AIR OPTIX™ PLUS HYDRAGLYDE™ ASTIGMATISME 6 UNITATS MENSUAL trobaràs 6 unitats de lents de contacte que pots graduar segons les teves necessitats i que a més corregeixen el teu astigmatisme. Tenen una corba base de 8.70 mm, un diàmetre de 14.5 mm i una potència esfèrica d'entre -10 i +6 diòptries (el - correspon a miopia i el + correspon a hipermetropia).

Si tens dubtes sobre quina és la teva graduació et recomanem que acudeixis a una de les nostres botigues físiques perquè puguin mesurar-la i puguis demanar les teves lents de contacte a mesura, però si ja ho tens clar i les AIR OPTIX™ PLUS HYDRAGLYDE™ ASTIGMATISME 6 UNITATS són les lents de contacte fetes per a tu, només has d'adquirir-les aquí a la nostra botiga en línia.

Especificacions tècniques

Fabricant: Alcon Healthcare SA
Marca: Air Optix
Tipus de lentilla: Ús diari, Recanvi Mensual
Material:  Lotrafilcon B 77%
Diàmetre (DIA): 14.5 mm
Corba base (BC): 8.70 mm
Potència esfèrica (PWR): de -10.00 a +6.00 Diòptries
Cilindre -0.75 / -1.25 / -1.75 / -2.25
Eix De 10 a 180
Protecció UVA / UVB:

* Ús aproximat de 12 hores seguides màxim. Es desaconsella totalment dormir amb les lents de contacte posades.
** El símbol “+” és per a hipermetropia i el símbol “-” per a miopia. És responsabilitat del client disposar d'una recepta Oftalmològica o Optometrista on quedi clar quin tipus de graduació i quin tipus de lents de contacte necessita per a poder demanar correctament la graduació adequada de les lents de contacte.
*** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d'un mal ús d'aquest producte. Les caixes una vegada obertes no es poden retornar, tret que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.

En cas de tenir dubtes, estem disponibles per a ajudar-lo en el nostre correu info@opticauniversitaria.com

És important revisar-se la vista una vegada a l'any, en les nostres òptiques ens podràs visitar i revisar sense cost per a tu.

• Tipus de Lents de contacte: 002
  • Material: Silicona