Caja lentillas AIR OPTIX PLUS HYDRAGLYDE MULTIFOCAL 6u.

AIR OPTIX PLUS HYDRAGLYDE MULTIFOCAL 6u.

AIR OPTIX PLUS HYDRAGLYDE MULTIFOCAL 6u.

Air Optix

Disponibilitat: Disponible

Selecciona les caixes que necessites

(per ull)

Selecciona el tipus de graduació

Una Graduació

Graduació diferent a cada ull

Configura les teves lentilles

Ull esquerre

Ull dret

* Camps requerits

Disponibilitat:

Detalls AIR OPTIX PLUS HYDRAGLYDE MULTIFOCAL 6u.

Tipus de lents Lents Mensuals, Lents Multifocals, Lents de Silicona
Marca Air Optix
Proveedor Alcon Healthcare, S.A.
Període d'ús Mensuals
Material Silicona
Color Lents No
Esfera No

PACK ESTALVI LENTS DE CONTACTE: Afegir al carret primer 2 caixes de lents de contacte mensuals, després afegir 2 líquids, automàticament es sumarà un tercer líquid sense cost addicional. A triar entre: Solución única, Solución Única Hidratante o Hidro Health SiH, no combinables entre ells.

Lents de contacte AIR OPTIX PLUS HYDRAGLYDE MULTIFOCAL de silicona.

• Les lents de contacte d'hidrogel de silicona AIR OPTIX PLUS HYDRAGLYDE MULTIFOCAL de Alcon t'aporten unes lents de contacte fresques i hidratades durant tot el dia.
  • Nivell superior d'humectabilitat gràcies a la tecnologia Hydraglide®

Aquesta caixa conté 6 lents de contacte Multifocals, que serveixen tant per a Miopia (valors negatius - ) com Hipermetropía (valors positius + )

Especificacions tècniques

Fabricant: Alcon Healthcare SA
Marca: Air Optix
Tipus de lentilla: Uso diario, Reemplazo Mensual
Material:  Lotrafilcon B 77%
Diàmetre (DIA): 14.2 mm
Corba base (BC): 8.60 mm
Potència esfèrica (PWR): de -10.00 a +6.00 Diòptries

* Ús aproximat de 12 hores seguides màxim. Es desaconsella totalment dormir amb les lents de contacte posades.
** El símbol “+” és per a hipermetropia i el símbol “-” per a miopia. És responsabilitat del client disposar d'una recepta Oftalmològica o Optometrista on quedi clar quin tipus de graduació i quin tipus de lents de contacte necessita per a poder demanar correctament la graduació adequada de les lents de contacte.
*** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d'un mal ús d'aquest producte. Les caixes una vegada obertes no es poden retornar, tret que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.

En cas de tenir dubtes, estem disponibles per a ajudar-lo en el nostre correu info@opticauniversitaria.com

És important revisar-se la vista una vegada a l'any, en les nostres òptiques ens podràs visitar i revisar sense cost per a tu.

Com posar les lents de contacte?
A causa de la situació generada pel COVID-19 ampliem el període de devolució d'acord amb les dificultats logístiques. Els temps de lliurament poden patir enrederiments. Agraïm la comprensió

Opinions AIR OPTIX PLUS HYDRAGLYDE MULTIFOCAL 6u.