AIR OPTIX PLUS HYDRAGLYDE MULTIFOCAL 6 UNITATS, , hi-res image number 0

air optix plus hydraglyde multifocal 6 unitats

Compra ara i rep-lo entre el 10/05/2024 i el 15/05/2024

PROMOCIÓ LENTS DE CONTACTE + LÍQUIDS

Per la compra de 2 caixes mensuals o quinzenals de lents de contacte i dos líquids, emporta't un tercer líquid gratis.

Per a gaudir de la promoció, afegeix al carret primer 2 capses de lents de contacte mensuals o quinzenals i després afegeix 2 líquids a triar entre: Lentsoft Solució ÚnicaLentsoft Única Hidratant Disop Hidro Health SiH, no combinables entre ells. Automàticament se sumarà un tercer líquid sense cost addicional.

* Promoció no acumulable a altres promocions.

Lents de contacte AIR OPTIX™ PLUS HYDRAGLYDE™ MULTIFOCAL 6 UNITATS MENSUAL de silicona.

Si vols tenir la visió clara i nítida que havies tingut fins ara, amb les lents de contacte AIR OPTIX™ PLUS HYDRAGLYDE™ MULTIFOCAL 6 UNITATS MENSUAL. Podràs veure sense reflexos borrosos des de qualsevol distància, ja que inclou diverses graduacions per gaudir d'una visió a llarga, mitjana i curta distància, una dificultat que solen tenir les persones que pateixen de vista cansada a partir dels 40 anys. I si a més tens miopia o hipermetropia, també podràs graduar les teves lents de contacte multifocals per solucionar aquest problema visual.

Si mai abans has portat lents de contacte i el que et preocupa és que et resultin incòmodes o t'ocasionin molèsties, has de saber que estan fetes amb hidrogel de silicona, un nou material que s'aplica a la fabricació de lents de contacte que deixa passar fins a cinc vegades més oxigen que altres materials, de manera que el teu ull estarà fresc i humit durant tot el dia. Gràcies a la seva tecnologia Hydraglide™ compten amb aquest nivell superior d'humectabilitat que no totes les lents de contacte poden oferir. Estan preparades per a qualsevol ocasió, ja vulguis anar a treballar o fer esport, les lentilles d'Air Optix™ estaran a l'altura i compliran amb les teves expectatives.

Si no les fas servir més de 12 hores seguides al dia i no dorms amb elles posades ni les fas servir a la platja o la piscina, t'oferiran el rendiment més gran possible fins que hagis de reemplaçar, ja que es tracta de lents de contacte mensuals, un format molt pràctic i funcional al qual li podràs donar un ús diari. Si creus que s'ajusten al que necessites, voldràs saber tots els detalls de les AIR OPTIX™ PLUS HYDRAGLYDE™ MULTIFOCAL 6 UNITATS MENSUAL., que compten amb un diàmetre de 14,2 mm, una corba base de 8,6 mm i una potència esfèrica de - 10.00 a +6.00 diòptries. Aconsegueix-les avui mateix a través de la nostra botiga online, on trobaràs una gran varietat de productes per a tu.

Especificacions tècniques

Fabricant: Alcon Healthcare SA
Marca: Air Optix
Tipus de lentilla: Ús diari, Recanvi Mensual
Material:  Lotrafilcon B 77%
Potencia esfèrica (PWR): de -10.00 a +6.00 Dioptrías
Addicio (ADD) Alt (High), Mitjà (MID), Baix (Low)

*** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d'un mal ús d'aquest producte. Les caixes una vegada obertes no es poden retornar, tret que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.

En cas de tenir dubtes, estem disponibles per ajudar-lo en el nostre correu info@opticauniversitaria.com

Et recordem la importància de revisar la teva vista. En les nostres òptiques pots revisar-te la vista de forma gratuïta i provar aquestes lentilles gratis.

• Tipus de Lent: Lents de contacte progressives o multifocals
  • Període d'ús: Mensuals