ENVIAMENTS 24 hores en productes en stock*

DEVOLUCIONS ONLINE fins el 10/01!

gafas graduadas BEO 342 C3

BeO

Enviament 24h

Disponibilitat: En stock

Disponibilitat: En stock

Detalls BEO 342 C3

Estil Quadrades
Marca BeO
Proveedor Yodel Internacional , S.A.
Color Montura Transparent, Violeta

PROMOCIÓ beŌ NEW COLLECTION

L'oferta inclou muntura beŌ + vidres antireflectants monofocals* Una vegada realitzada la compra, hauràs d'anar amb la factura de la comanda a un dels nostres centres per graduar els vidres inclosos en l'oferta. A més, si ho necessites, et farem una revisió de la vista gratuïta.

*Lents monofocals orgàniques 1'5 amb antireflectant en D.65 per lents positives i en D.70 per lents negatives. Límit de graduació segons quadre de fabricació del proveïdor. Suplement addicional de 56€ en cas de voler lents progressives Límit de graduació segons el quadre de fabricació del proveïdor. Si necessites qualsevol altre tipus de vidre no inclòs a la promoció, es cobrarà un suplement. Fins a liquidació d’existències.

La familia BeO nace da la necesidad de ofrecer una alternativa económica para aquellos que optan por gafas funcionales y de estilo actual.

Exclusivas en Óptica Universitaria, las colecciones de BeO ofrecen variadas monturas para gafas graduadas y gafas de sol, tanto para mujer como para hombres y niños.

Múltiples posibilidades de diseño, color y estilo, entre las que encontrar la opción que más encaje con cada persona y momento.

• Si compres durant el Black Friday (27 de novembre fins el 2 de desembre) pots retornar-ho fins el 10 de gener