¡Enviament GRATUÏT a 24H*! *Productes en estoc

Detalls BEO-421/G C2

Estil Quadrades
Marca BeO
Proveedor Yodel Internacional , S.L.
Per a Dona
Color Montura Beige

Les ulleres graduades de pasta per a dona BeO 421 / G C2 d'estil Square resulten molt originals per la seva muntura gairebé transparent. Les formes quadrades de la seva muntura fina en pasta d'acetat són molt femenines pel seu acabat semi transparent amb lleugers tocs de color salmó . La suavitat que transmet el seu disseny és perfecta per als rostres més femenins i dolços i aporta brillantor a les persones de cabell clar.

El material d'acetat de què està composta la muntura de pasta és molt respectuós amb les pells més sensibles i delicades, sense causar reaccions al·lèrgiques. Al no incloure coixinets gairebé deixa marques en les cares més delicades.

No deixis escapar cap detall abans de triar les ulleres més adequades per a tu i coneix les seves mesures. Aquest model d'ulleres quadrades compta amb una mida de l'calibre de l'altura de la lent de 53 mm, amb 18 mm d'amplada del pont i amb una longitud de vareta de 145 mm.

Sigui quin sigui el teu problema de visió les lents d'ulleres de pasta BeO 421 / G C2 es poden adaptar fàcilment a les teves necessitats.

No esperis més i aprofita aquesta oportunitat única de comprar online les teves ulleres de pasta graduades BeO!

PROMOCIÓ

Muntura BeO amb Vidres inclosos.

L'oferta inclou muntura amb vidres graduats antireflectants o muntura amb vidres graduats solars. Vidres Monofocals per 45 € * o en cas de necessitar vidres progressius a botiga es cobrarà un suplement de 54 € (preu total progressius 99 € *).

Protegeix la teva vista de la llum de les pantalles al comprar les teves ulleres sense graduació online i afegint el filtre de llum blava per només 33 € més a botiga. (preu total amb filtre de llum blava 78 €).

Com utilitzar-la? Un cop realitzada la compra i rebut el producte hauràs d'acudir amb la factura de la comanda a un dels nostres centres per graduar els vidres inclosos en l'oferta. A més, si ho necessites, et farem una revisió de la teva agudesa visual de forma gratuïta.

Promoció vàlida fins a finalitzar existències.

Qualsevol dubte contacta'ns al correu info@opticauniversitaria.com o consulta de forma directa als nostres centres.

*Lents monofocals orgàniques 1,5 amb antireflectant a D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor. Lents progressives amb antireflectant. Graduacions disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor. * Lents monofocals 1,5 solars d'estoc en D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor. * Lents progressives solars. Graduacions i diàmetres disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor.

La familia BeO nace da la necesidad de ofrecer una alternativa económica para aquellos que optan por gafas funcionales y de estilo actual.

Exclusivas en Óptica Universitaria, las colecciones de BeO ofrecen variadas monturas para gafas graduadas y gafas de sol, tanto para mujer como para hombres y niños.

Múltiples posibilidades de diseño, color y estilo, entre las que encontrar la opción que más encaje con cada persona y momento.

A causa de la situació generada pel COVID-19 em limitat els mètodes d'enviament i els temps de lliurament poden patir enrederiments. Agraïm la comprensió