¡Enviament GRATUÏT a 24H*! *Productes en estoc

Detalls BEO 427 C2

Estil Quadrades
Marca BeO
Proveedor Yodel Internacional , S.L.
Per a Dona
Color Montura Blau, Plata

Les ulleres graduades BeO 427 / G C2 compten amb un clàssic disseny rectangular. Aquest model d'ulleres BeO per a dona d'estil Square tenen una muntura en metall de color blau i plata, amb varetes metàl·liques platejades molt lleugeres, i són un model senzill i ideal per portar en el dia a dia.

El disseny geomètric d'estil Square d'aquestes ulleres graduades per a dona BeO és perfecte per a tot tipus de rostres, sent un disseny ideal per a les cares més arrodonides ja que les seves formes rectes i el gruix fi de les seves varetes ajuden a allargar les faccions. Les ulleres amb forma geomètrica sempre estan de moda. Amb aquestes còmodes ulleres BeO d'estil Square pots realitzar qualsevol feina.

Et proporcionem tota la informació detallada d'aquest model d'ulleres graduades de la marca BeO, que compta amb una mida de 52 mm de calibre a l'altura de la lent, 18 mm d'ample del pont i amb una longitud de vareta de 140 mm.

Aquest tipus de lents BeO 427 / G C2 es poden ajustar personalment a qualsevol problema i necessitat visual sense cap tipus de problema.

Aprofita aquesta oportunitat per comprar online ulleres graduades per a dona d'estil Square des de la comoditat de casa teva!

PROMOCIÓ

Muntura BeO amb Vidres inclosos.

L'oferta inclou muntura amb vidres graduats antireflectants o muntura amb vidres graduats solars. Vidres Monofocals per 45 € * o en cas de necessitar vidres progressius a botiga es cobrarà un suplement de 54 € (preu total progressius 99 € *).

Protegeix la teva vista de la llum de les pantalles al comprar les teves ulleres sense graduació online i afegint el filtre de llum blava per només 33 € més a botiga. (preu total amb filtre de llum blava 78 €).

Com utilitzar-la? Un cop realitzada la compra i rebut el producte hauràs d'acudir amb la factura de la comanda a un dels nostres centres per graduar els vidres inclosos en l'oferta. A més, si ho necessites, et farem una revisió de la teva agudesa visual de forma gratuïta.

Promoció vàlida fins a finalitzar existències.

Qualsevol dubte contacta'ns al correu info@opticauniversitaria.com o consulta de forma directa als nostres centres.

*Lents monofocals orgàniques 1,5 amb antireflectant a D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor. Lents progressives amb antireflectant. Graduacions disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor. * Lents monofocals 1,5 solars d'estoc en D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor. * Lents progressives solars. Graduacions i diàmetres disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor.

La familia BeO nace da la necesidad de ofrecer una alternativa económica para aquellos que optan por gafas funcionales y de estilo actual.

Exclusivas en Óptica Universitaria, las colecciones de BeO ofrecen variadas monturas para gafas graduadas y gafas de sol, tanto para mujer como para hombres y niños.

Múltiples posibilidades de diseño, color y estilo, entre las que encontrar la opción que más encaje con cada persona y momento.

A causa de la situació generada pel COVID-19 em limitat els mètodes d'enviament i els temps de lliurament poden patir enrederiments. Agraïm la comprensió