¡Enviament GRATUÏT a 24H*! *Productes en estoc

Detalls BEO 428 C1

Estil Quadrades
Marca BeO
Proveedor Yodel Internacional , S.L.
Per a Home
Color Montura Blau, Marró

Les ulleres graduades d'estil Square BeO 428 / G C1 tenen una muntura de pasta amb disseny per a homes i per a dones. El disseny unisex de la seva muntura en pasta permet una major comoditat a la zona del pont del nas ja que no té plaquetes transparents que de vegades poden resultar molestes i deixar marques.

Són ideals per a aquells que necessiten una alta graduació a causa de la resistència i gruix de la muntura de pasta amb la qual pots utilitzar vidres més gruixuts.

La seva part frontal combina un to marró clapejat a la zona superior amb un agradable to blau a la zona inferior frontal i que s'estén a les varetes. La barreja de colors i l'estil quadrat Square es fonen en aquest model tan especial, unes ulleres de disseny superior que afavoreixen dones i homes per igual, donant forma als trets arrodonits.

Per a més informació, les mesures d'aquest model de la marca BeO ulleres d'estil quadrat de pasta unisex, tenen 56 mm de calibre d'altura de la lent, i tenen una vareta de 140 mm de longitud i l'amplada del pont és de 15 mm.

Les lents de el model BeO 428 / G C1 estan disponibles per a home i per a dona i les podràs adequar a tot tipus de problemes de visió.

Aprofita aquesta oportunitat tan especial! Compra les teves ulleres de pasta Square de BeO online i en uns dies podràs gaudir d'elles.

PROMOCIÓ

Muntura BeO amb Vidres inclosos.

L'oferta inclou muntura amb vidres graduats antireflectants o muntura amb vidres graduats solars. Vidres Monofocals per 45 € * o en cas de necessitar vidres progressius a botiga es cobrarà un suplement de 54 € (preu total progressius 99 € *).

Protegeix la teva vista de la llum de les pantalles al comprar les teves ulleres sense graduació online i afegint el filtre de llum blava per només 33 € més a botiga. (preu total amb filtre de llum blava 78 €).

Com utilitzar-la? Un cop realitzada la compra i rebut el producte hauràs d'acudir amb la factura de la comanda a un dels nostres centres per graduar els vidres inclosos en l'oferta. A més, si ho necessites, et farem una revisió de la teva agudesa visual de forma gratuïta.

Promoció vàlida fins a finalitzar existències.

Qualsevol dubte contacta'ns al correu info@opticauniversitaria.com o consulta de forma directa als nostres centres.

*Lents monofocals orgàniques 1,5 amb antireflectant a D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor. Lents progressives amb antireflectant. Graduacions disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor. * Lents monofocals 1,5 solars d'estoc en D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor. * Lents progressives solars. Graduacions i diàmetres disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor.

La familia BeO nace da la necesidad de ofrecer una alternativa económica para aquellos que optan por gafas funcionales y de estilo actual.

Exclusivas en Óptica Universitaria, las colecciones de BeO ofrecen variadas monturas para gafas graduadas y gafas de sol, tanto para mujer como para hombres y niños.

Múltiples posibilidades de diseño, color y estilo, entre las que encontrar la opción que más encaje con cada persona y momento.

A causa de la situació generada pel COVID-19 em limitat els mètodes d'enviament i els temps de lliurament poden patir enrederiments. Agraïm la comprensió