BEO S125 C3 gafas de sol

Color vidres Verde
Color Montura Marró
Marca BeO
Proveedor Yodel Internacional , S.L.

PROMOCIÓ

Muntura BeO + Vidres antireflectants o solars inclosos

L'oferta inclou muntures amb vidres graduats antireflectants o muntura amb vidres graduats solars. Monofocals per 45€* o progressius per 99€*

Com beneficiar-te? Un cop realitzada la compra i rebut el producte, hauràs d'anar amb la factura de la comanda a un dels nostres centres per graduar els vidres inclosos en l'oferta. A més, si ho necessites, et farem una revisió de la teva agudesa visual de forma gratuïta.

Promoció vàlida fins finalitzar existències.

Qualsevol dubte contàcte'ns a info@opticauniversitaria.com o consulta de forma directa als nostres centres.

*Lents monofocals orgàniques 1,5 amb antreflectant a D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor. Lents progressives amb antreflectant. Graduacions disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor. *Lents monofocals 1,5 solars d'estoc en D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor. *Lents progressives solars. Graduacions i diàmetres disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor

La familia BeO nace da la necesidad de ofrecer una alternativa económica para aquellos que optan por gafas funcionales y de estilo actual.

Exclusivas en Óptica Universitaria, las colecciones de BeO ofrecen variadas monturas para gafas graduadas y gafas de sol, tanto para mujer como para hombres y niños.

Múltiples posibilidades de diseño, color y estilo, entre las que encontrar la opción que más encaje con cada persona y momento.

A causa de la situació generada pel COVID-19 ampliem el període de devolució d'acord amb les dificultats logístiques. Els temps de lliurament poden patir enrederiments. Agraïm la comprensió

Opinions BEO S125 C3