Ara els enviaments GRATIS i en 24 HORES!! *Productes en stock

lentillas halloween carnaval disfraces CRAZY LENS MENSUAL FANTASIA - 2 UDS.

Disop

Disponibilitat: Disponible

Com escollir les meves lents de contacte

* Camps requerits

Disponibilitat:

Detalls LENTILLAS FANTASIA CRAZY LENS MENSUAL - 2 UDS.

Tipus de lents Lents Mensuals, Lentilles Fantasia, Lents d' Hidrogel
Marca Disop
Proveedor Disop, SA
Període d'ús Mensuals
Material Hidrogel
Color Lents No
Esfera No

Presentem Crazy Lens de Disop, la nova gamma de lents de contacte especialment dissenyades per sorprendre els teus amics a les festes de Halloween o en Carnestoltes.

Es tracta d'uns dissenys espectaculars, et presentem les diferents possibilitats:

- Color Negre: Semblarà que no tens pupil·les, ideal per disfressar-se de Bruixa, Mag centenari o de Extraterrestre.
 - Color Blanc: Quedaran perfectes amb una disfressa de Zombi o de cantant del grup KiSS.
 - Color Vermell: Res millor que disfressar-se d'exòtic Vampir amb pupil·les vermelles i cara pàl·lida, o potser de representant de l'infern, tu tries!
 - Ulls de Gat: Impressionar amb la teva millor disfressa felina o ser un Home Llop ja és possible sense deixar-se ni un sol detall.
 - Ulls d'Orc: Disfressar-se de monstre de les terres de Mordor és possible a la perfecció, ulls grocs injectats en sang garantits.

Com pots veure la gamma de Fantasia té una varietat àmplia i són molt fàcils de combinar, són de fabricació europea i tenen totes les garanties de qualitat i confort.

Especificacions tècniques:

• Us: Diari, de substitució mensual.
  • Material: Polihema 58%
  • Hidratació: 42%
  • Diàmetre (DIA): 14.20 mm
  • Corba base (BC): 8.60 mm
  • Potència esfèrica (Diòptries): No son graduades

* Ús aproximat de 12 hores seguides màxim. Es desaconsella totalment dormir amb les lents de contacte posades.
** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d'un mal ús d'aquest producte. Les caixes una vegada obertes no es poden retornar, tret que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.

En cas de tindre dubtes, restem disponibles per a ajudar-te a info@opticauniversitaria.com

Et volem recordar la necessitat de revisar la teva graduació amb regularitat. En les nostres nostres òptiques, et farem una revisió de franc.

ENVIAMENTS

Península, Balears i Portugal:

• Enviament Ràpid 24h.*: Gratuït en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€ i 3,45 € si és inferior.
  • Enviament Punt de Recollida UPS 24/48h.*: Gratuït en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€ i 3,50€ si és inferior
  • Enviament Urgent 3h.*: 5.00€ en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€, i 7,50 € si és inferior.
  • Unió Europea: Per enviaments a països de la Unió Europea, consultar condicions aquí.

*Els dissabtes, diumenges i festius no hi ha repartiment i no comptabilitzen.

A través de 'Seguir les meves comandes' al menú 'El meu Compte' el web pots veure l'estat de la comanda. Un cop l'enviament surt dels nostres magatzems, es t'informa per email amb la confirmació de l'enviament i el nombre de seguiment de la comanda.

Recollida a botiga

Els enviaments a qualsevol de les nostres botigues són gratuïts.

T'enviem un email conforme la comanda ha sortit dels nostres magatzems i un cop arriba a la botiga, t'avisem per SMS perqué vinguis a buscar-lo.

CANVIS I DEVOLUCIONS

El termini és de 30 dies naturals a partir de la data de recepció.

Per conèixer les condicions de canvis i devolucions en la Unió Europea consulta condicions aquí.

Consulta la informació completa sobre enviaments, canvis i devolucions aquí.

En cas de tenir dubtes, escriu-nos a info@opticauniversitaria.com.

Garanties per les ulleres de sol, muntures i lents de contacte:

• Garantia de producte:

- Tots els productes són oficials i per tant comptem amb la garantia de fabricant durant dos anys.
- Totes les ulleres de sol que tenim a la venda tenen filtre solar UV homologat per la Unió Europea.
- Totes les ulleres porten el seu estoig de marca oficial

• Garantia de ruptura: assumirem el 50% de l’import de les teves ulleres durant 6 mesos desde l’entrega de les mateixes en cas de ruptura accidental.
  • Assegurança infantil gratuïta per canvi de graduació: les ulleres graduades o les ulleres de sol graduades per menors de 12 anys compten sempre amb l’assegurança infantil gratuïta durant 1 any. Si li canvia la graduació, li fem uns vidres nous adaptats a la nova graduació.

Canvis i devolucions: Sempre gratuïtes dins del país, a botiga o a domicili, durant 30 dies a partir de l’entrega. En el cas d’enviament fora del país, a països de la Unió Europea, els costos d’enviament de canvis o devolucions els assumeix el client. Si és per defecte de fabricació, aleshores els assumim nosaltres.

Opinions LENTILLAS FANTASIA CRAZY LENS MENSUAL - 2 UDS.