DAILIES AQUACOMFORT PLUS ASTIGMATISME 30 UNITATS, , hi-res image number 0

dailies

dailies aquacomfort plus astigmatisme 30 unitats

Compra ara i rep-lo entre el 06/05/2024 i el 09/05/2024

DAILIES™ AquaComfort™ Plus ASTIGMATISME.

Si estàs buscant unes lents de contacte d'un sol ús diàries d'Hidrogel que es mantenen còmodes i humides durant tot el dia, la família DAILIES™ està dissenyada per a proporcionar una visió clara i una comoditat refrescant en totes les situacions de la vida diària.

Comoditat

Lents de contacte noves i fresques cada dia. Les lents DAILIES™ estan dissenyades per a funcionar amb l'acció del parpelleig natural de l'ull, aproximadament 14.000 vegades al dia.

Tecnologia

La tecnologia única de la humectació activada amb el parpelleig hidrata contínuament la superfície de la lent i aporta estabilitat a la pel·lícula lacrimal.

Estabilitat.

L'estabilitat de la pel·lícula lacrimal afavoreix una visió nítida. S'alliberen agents hidratants amb cada parpelleig que estabilitzen la pel·lícula lacrimal amb 3 agents humectants: HPMC per a un efecte de comoditat instantani a més de PEG i PVA, junts ofereixen comoditat durant tot el dia.

Format.

Caixa de 30 o de 90 unitats, consultar catàleg.

Serveixen tant per a Miopia (valors negatius - ) com Hipermetropia (valors positius + ), els valors d'Astigmatisme són només negatius "-"

Fabricant: Alcon Healthcare SA
Marca: Dailies
Tipus de lentilla: Ús diari, Reemplaçament Diari
Material:   31% Nelfilcon A / Aigua 69%
Potència esfèrica (PWR): de +4.00 a -8.00 Diòptries
Cilindre (CYL):  -0.75D, -1.25D, -1.75D
Eix (AX): 10°; 20°; 70°; 80°; 90°; 100°; 110°; 160°; 170°; 180°

* Ús aproximat de 12 hores seguides màxim. Es desaconsella totalment dormir amb les lents de contacte posades.
** El símbol “+” és per a hipermetropia i el símbol “-” per a miopia. És responsabilitat del client disposar d'una recepta Oftalmològica o Optometrista on quedi clar quin tipus de graduació i quin tipus de lents de contacte necessita per a poder demanar correctament la graduació adequada de les lents de contacte.
*** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d'un mal ús d'aquest producte. Les caixes una vegada obertes no es poden retornar, tret que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.

En cas de tenir dubtes, estem disponibles per a ajudar-lo en el nostre correu info@opticauniversitaria.com

És important revisar-se la vista una vegada a l'any, en les nostres òptiques ens podràs visitar i revisar sense cost per a tu.

• Material: Hidrogel
  • Tipus de Lent: Lents de contacte per astigmatisme