¡Enviament GRATUÏT a 24H*! *Productes en estoc

Detalls EXIT 21 C4

Estil Rectangulars
Marca EXIT
Proveedor Yodel Internacional , S.L.
Color Montura Blau

PROMOCIÓ

Muntura Exit amb vidres inclosos.

L'oferta inclou muntura amb vidres graduats antireflectants.

Vidres monofocals per 49 € * o en cas de necessitar vidres Progressius a botiga es cobrarà un suplement de 53 € (preu total progressius 102 € *).

També tens l'opció de comprar en línia les teves ulleres sense graduació i afegir el filtre de llum blava per només 33 € més a botiga, per protegir la teva vista de les pantalles (preu total amb filtre de llum blava 82 €).

Com utilitzar-la? Un cop realitzada la compra i rebut el producte hauràs d'acudir amb la factura de la comanda a un dels nostres centres per graduar els vidres inclosos en l'oferta. A més, si ho necessites, et farem una revisió de la teva agudesa visual de forma gratuïta.

* Promoció vàlida fins a finalitzar existències.

Qualsevol dubte contacta'ns al correu info@opticauniversitaria.com o consulta de forma directa als nostres centres.

* Lents monofocals orgàniques 1,5 amb antireflectant a D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor. Lents progressives amb antireflectant. Graduacions disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor. * Lents monofocals 1,5 solars d'estoc en D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor. * Lents progressives solars. Graduacions i diàmetres disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor.

A causa de la situació generada pel COVID-19 em limitat els mètodes d'enviament i els temps de lliurament poden patir enrederiments. Agraïm la comprensió