Lentsoft

Proveedor Alcon Cusí, SA
Tipus de lents Enzimes

Lentsoft Solució Peròxid 360ml

Neteja, desinfecta, neutralitza i elimina proteïnes i conserva tot tipus de lents de contacte incloses les lents d'hidrogel de silicona.

La marca de lentillas y líquidos de lentillas Lentsoft, producidas por reconocidos laboratorios en exclusiva para Óptica Universitaria, se ha convertido desde su lanzamiento en 2012 en un imprescindible para los clientes de la compañía. La satisfacción es tal que más de un 80% de éstos confían en sus productos para su día a día.

Las lentillas Lentsoft se adaptan perfectamente a casi todas las graduaciones de  miopía, hipermetropía y astigmatismo. Además la marca ha lanzado recientemente una línea para la vista cansada.

Lentsoft ofrece lentillas diarias y mensuales, y de diferentes tipos: tóricas y esféricas. Oferta que complementa con una línea propia de líquidos y soluciones para lentillas.

Una propuesta económica y cómoda que se adapta a las necesidades del usuario y a su ritmo de vida. Una marca que ofrece calidad a un precio asequible.

ENVIAMENTS

Península, Balears i Portugal:

• Enviament Ràpid 24h.*: Gratuït en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€ i 3,45 € si és inferior.
  • Enviament Punt de Recollida UPS 24/48h.*: Gratuït en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€ i 3,50€ si és inferior
  • Enviament Urgent 3h.*: 5.00€ en cas que l'import de la comanda sigui igual o superior a 30€, i 7,50 € si és inferior.
  • Unió Europea: Per enviaments a països de la Unió Europea, consultar condicions aquí.

*Els dissabtes, diumenges i festius no hi ha repartiment i no comptabilitzen.

A través de 'Seguir les meves comandes' al menú 'El meu Compte' el web pots veure l'estat de la comanda. Un cop l'enviament surt dels nostres magatzems, es t'informa per email amb la confirmació de l'enviament i el nombre de seguiment de la comanda.

Recollida a botiga

Els enviaments a qualsevol de les nostres botigues són gratuïts.

T'enviem un email conforme la comanda ha sortit dels nostres magatzems i un cop arriba a la botiga, t'avisem per SMS perqué vinguis a buscar-lo.

CANVIS I DEVOLUCIONS

El termini és de 30 dies naturals a partir de la data de recepció.

Per conèixer les condicions de canvis i devolucions en la Unió Europea consulta condicions aquí.

Consulta la informació completa sobre enviaments, canvis i devolucions aquí.

En cas de tenir dubtes, escriu-nos a info@opticauniversitaria.com.

Garanties per les ulleres de sol, muntures i lents de contacte:

• Garantia de producte:

- Tots els productes són oficials i per tant comptem amb la garantia de fabricant durant dos anys.
- Totes les ulleres de sol que tenim a la venda tenen filtre solar UV homologat per la Unió Europea.
- Totes les ulleres porten el seu estoig de marca oficial

• Garantia de ruptura: assumirem el 50% de l’import de les teves ulleres durant 6 mesos desde l’entrega de les mateixes en cas de ruptura accidental.
  • Assegurança infantil gratuïta per canvi de graduació: les ulleres graduades o les ulleres de sol graduades per menors de 12 anys compten sempre amb l’assegurança infantil gratuïta durant 1 any. Si li canvia la graduació, li fem uns vidres nous adaptats a la nova graduació.

Canvis i devolucions: Sempre gratuïtes dins del país, a botiga o a domicili, durant 30 dies a partir de l’entrega. En el cas d’enviament fora del país, a països de la Unió Europea, els costos d’enviament de canvis o devolucions els assumeix el client. Si és per defecte de fabricació, aleshores els assumim nosaltres.