Lentsoft

Proveedor No
Tipus de lents Enzimes

Lentsoft Solució Única 360 ml

PROMOCIÓ: si compres 3 líquids t'estalviaràs el 18,5%, quedant com a preu final 11€ que veuràs aplicat al final del procès de compra. També a totes les nostres óptiques. No acumulable a d'altres descomptes o promocions.

LentSoft És una solució única que manté netes i confortables les seves lents de contacte a causa de la presència d'agents netejadors i humectants en la seva formulació. L'ús continuat afavoreix l'eliminació dels dipòsits de proteïnes que s'acumulen en la lent de contacte.

Aquest producte es pot utilitzar amb qualsevol tipus de lent de contacte tova (convencional, de reemplaçament freqüent, un sol ús ...)

Composició:

Clorur sòdic, àcid
bórictetraborat sòdic, citrat sòdic, poloxamerhidroxipropilmetilcelulosaedetat disódic 0,02% i polihexametilénbiguanida 0,0001% en aigua purificada.

La marca de lentillas y líquidos de lentillas Lentsoft, producidas por reconocidos laboratorios en exclusiva para Óptica Universitaria, se ha convertido desde su lanzamiento en 2012 en un imprescindible para los clientes de la compañía. La satisfacción es tal que más de un 80% de éstos confían en sus productos para su día a día.

Las lentillas Lentsoft se adaptan perfectamente a casi todas las graduaciones de  miopía, hipermetropía y astigmatismo. Además la marca ha lanzado recientemente una línea para la vista cansada.

Lentsoft ofrece lentillas diarias y mensuales, y de diferentes tipos: tóricas y esféricas. Oferta que complementa con una línea propia de líquidos y soluciones para lentillas.

Una propuesta económica y cómoda que se adapta a las necesidades del usuario y a su ritmo de vida. Una marca que ofrece calidad a un precio asequible.