Precio Habitual: Abans: 95,00 €

Marca Munich
Proveedor Optim, SA

PROMOCIÓ

L'oferta inclou muntura + vidres antireflectants monofocals* Una vegada realitzada la compra, hauràs d'anar amb la factura de la comanda a un dels nostres centres per graduar els vidres inclosos en l'oferta. A més, si ho necessites, et farem una revisió de la vista gratuïta.

*Lents monofocals orgàniques 1'5 amb antireflectant en D.65 per lents positives i en D.70 per lents negatives. Límit de graduació segons quadre de fabricació del proveïdor. Suplement addicional de 50€ en cas de voler lents progressives Límit de graduació segons el quadre de fabricació del proveïdor. Si necessites qualsevol altre tipus de vidre no inclòs a la promoció, es cobrarà un suplement. Fins a liquidació d’existències.

La historia de Munich se remonta a 1939 cuando, en Sant Boi de Llobregat, se abrió un pequeño negocio familiar de fabricación de calzado que con los años se especializó en calzado técnico deportivo, hasta convertirse en un referente en múltiples disciplinas.

Fue a partir del 2000 cuando la firma dio un paso adelante adentrándose en el mundo del streetwear y logrando un lugar privilegiado en el ámbito de la moda. De este modo, Munich obtuvo un importante crecimiento y consolidación tanto en el mercado nacional como internacional.

En la actualidad, las zapatillas Munich marcan estilo y son un “must” de cada temporada. Más allá del calzado, la marca traslada su diseño de vanguardia y calidad a una amplia variedad de accesorios y complementos, entre los que destaca su colección de gafas, exclusiva en Óptica Universitaria.