MUNICH MU 69501 212 Bronce, Negre calibre 53mm | Óptica Universitaria

Enviament GRATUÏT en 24 H*!

*Productes en stock / Recull gratis als nostres centres

MUNICH MU 69501 212

MUNICH MU 69501 212

Munich

Disponibilitat: Enviament pròximament

Detalls MUNICH MU 69501 212

Estil Rectangulars
Marca Munich
Proveedor Optim, SA
Color Montura Bronce, Negre

PROMOCIÓ MUNTURA MUNICH AMB VIDRES INCLOSOS.
L'oferta inclou muntura amb vidres graduats antireflectants o muntura amb vidres graduats solars. Vidres Monofocals per 69 € * o en cas de necessitar vidres progressius a botiga es cobrarà un suplement de 50 € (preu total progressius 119 € *).
Protegeix la teva vista de la llum de les pantalles al comprar les teves ulleres sense graduació online i afegint el filtre de llum blava per només 33 € més a botiga. (preu total amb filtre de llum blava 102 €).

Com utilitzar-la? Un cop realitzada la compra i rebut el producte hauràs d'acudir amb la factura de la comanda a un dels nostres centres per graduar els vidres inclosos en l'oferta. A més, si ho necessites, et farem una revisió de la teva agudesa visual de forma gratuïta.
Promoció vàlida fins a finalitzar existències.
Qualsevol dubte contacta'ns al correu info@opticauniversitaria.com o consulta de forma directa als nostres centres.

*Lents monofocals orgàniques 1,5 amb antireflectant a D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor. Lents progressives amb antireflectant. Graduacions disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor.
* Lents monofocals 1,5 solars d'estoc en D.65 per a lents positives i D.70 per a lents negatives. Límit de graduació subjecte al quadre de fabricació del proveïdor.
* Lents progressives solars. Graduacions i diàmetres disponibles subjectes al quadre de fabricació del proveïdor.

Si necessites ulleres graduades tenim el model que estàs buscant. Descobreix les MUNICH-69501/G 245 BLAU ELECTRICO/PLATA 5319 , un model de la marca MUNICH que et deixarà sense paraules. Són unes ulleres rectangulars que afavoreixen molt a cares ovalades. Pel que si tens aquest tipus de faccions, és el moment d'apostar per aquest model d'ulleres de veure i descobrir la nova moda de MUNICH.

Els colors blau elèctric de la seua muntura completa faran que passes a tindre un look complet ple de color i alegria. La monotonia de la teua mirada queda arrere quan et veges amb aquestes noves ulleres que afavoreixen tant a homes com dones.

El material de metall de la seua muntura farà que a penes notes que les portes posada, ja que són unes ulleres molt lleugeres amb les quals podràs gaudir del teu dia a dia amb el millor look.

Perquè et faces una idea de la seua grandària, aquestes MUNICH-69501/G 245 BLAU ELECTRICO/PLATA 5319 tenen les següents mesures: un pont de 19 mm, un calibre de 53 i una vareta que mesura 145 mm. T'asseuran com un guant i podràs lluir ulleres noves gràcies a Òptica & Audiologia Universitària.

Compra les teues noves MUNICH-69501/G 245 BLAU ELECTRICO/PLATA 5319 amb nosaltres i fes-ho en línia. Després podràs vindre a qualsevol dels nostres centres a graduar les teues lents per a adaptar-les a la teua mirada. T'esperem!

La historia de Munich se remonta a 1939 cuando, en Sant Boi de Llobregat, se abrió un pequeño negocio familiar de fabricación de calzado que con los años se especializó en calzado técnico deportivo, hasta convertirse en un referente en múltiples disciplinas.

Fue a partir del 2000 cuando la firma dio un paso adelante adentrándose en el mundo del streetwear y logrando un lugar privilegiado en el ámbito de la moda. De este modo, Munich obtuvo un importante crecimiento y consolidación tanto en el mercado nacional como internacional.

En la actualidad, las zapatillas Munich marcan estilo y son un “must” de cada temporada. Más allá del calzado, la marca traslada su diseño de vanguardia y calidad a una amplia variedad de accesorios y complementos, entre los que destaca su colección de gafas, exclusiva en Óptica Universitaria.