Preguntes freqüents


CONTACTA AMB NOSALTRES

Pots escriure'ns a info@opticauniversitaria.com, el nostre WhatsApp, xat o mitjançant les nostres xarxes socials Facebook, Instagram o Twitter.

Tens totes les possibilitats en el següent enllaç.

CONDICIONS GENERALS

Pots consultar les nostres condicions generals per a Enviaments i Devolucións en el següent enllaç.

 

ENVIAMENTS I DEVOLUCIONS DE COMANDES ONLINE

Quant triga a enviar-se la meva comanda?

Podràs veure que a la fitxa d'alguns articles indica Enviament 2 a 9 dies o Enviament 24h

Amb 2 a 9 dies vol dir que no tenim el producte en estoc i està pendent de reposició per part del fabricant, de manera que triga uns dies més.

24h. Vol dir que el tenim disponible i llest per enviar entre el mateix dia i el dia següent, depenent de l'hora en què facis la comanda.

Festius, dissabtes i diumenges, no es preparen comandes ni es realitzen enviaments.

Quant trigo a rebre la comanda a casa?

La teva comanda té 2 possibles temps de lliurament un cop surt del nostre magatzem: previsió estàndard entre 24h i 72h hores o bé Urgent 24h, (24h només disponible per a productes en estoc)..

Quant trigo a rebre la comanda a botiga?

Si tries recollir la teva comanda a una de les nostres botigues, el termini és entre el mateix dia i les següents 72 h després de la confirmació de l'enviament. Rebràs un SMS en el moment que la teva comanda arribi a la botiga. Sense comptar festius, caps de setmana ni temps de preparació de la comanda.

Fan lliuraments els dissabtes i festius?

No és possible per missatgeria, però si a les nostres botigues sempre que estiguin obertes i hagis rebut l'avís de recollida per SMS.

Puc canviar l'adreça de lliurament?

Avisa'ns si us plau a pedidos@opticauniversitaria.com i intentarem fer el canvi el més aviat possible. Hi ha la possibilitat d'haver de pagar despeses d'enviament addicionals.


CANVIS I DEVOLUCIONS

M'he equivocat de model o de grandària en la meva comanda d'ulleres, puc canviar-les?

Els canvis i devolucions són sempre gratuïts, el termini màxim per a avisar-nos és de 30 dies. En cas de sol·licitar un canvi, t'ajudarem a realitzar una nova comanda i a retornar l'anterior, sense costos addicionals per a tu. Sempre avisant prèviament, en alguns casos no caldrà una nova comanda.

Amb quin marge de temps es pot fer una devolució?

Disposes de 30 dies naturals després de la recepció de la teva comanda per sol·licitar la devolució.

On puc realittzar la devolució?

Pots fer la devolució a qualsevol de les nostres botigues, dins dels 30 dies següents a la recepció de la comanda. Les comandes amb recollida en botiga només es poden tornar en botiga. Les comandes amb lliurament a domicili poden retornar a botiga o sol·licitar una recollida amb el nostre servei de transport.

Les devolucions a botiga s'envien a la nostra central, un cop arriba i es revisa el contingut, es procedeix a la devolució de l'import corresponent.

Puc retornar la meva comanda, encara que ja ho hagi utilitzat?

No. Les ulleres de sol o la vista s'han de tornar en perfecte estat al costat de l'etiqueta de garantia, l'isard, estoig i caixa original.

Si es detecta qualsevol deteriorament, Òptica Universitària es reserva el dret a descomptar l'import de la reparació o a denegar la devolució dels diners.

Caixes de lents de contacte i líquids: un cop oberts no es podran tornar per raons de seguretat i higiene.
Assegura't d'estar demanant la graduació correcta, en cas de dubte sempre és millor preguntar primer, nosaltres t'ajudarem en tot el possible.

INCIDÈNCIES

On és la meva comanda?

Els enviaments amb Envialia compten amb seguiment en línia, podràs veure-ho a la nostre web, a l'apartat El meu compte, o al correu de confirmació que rebràs. A més t'arribaran avisos per SMS.

Si és una recollida a botiga, rebràs emails i SMS informatius segons avanci el procés, si veus que 3 dies després d'enviar-lo a botiga no t'ha avisat de la seva arribada, contacta'ns per favor.

Recorda que el temps de preparació és independent al del que triga el transport en fer el lliurament.

Envialia no m'ha lliurat la comanda a domicili, Què puc fer?

Si el repartidor no troba ningú a la direcció, deixarà un avís. El servei cobreix 2 intents de lliurament, després del segon intent la teva comanda es durà a l'oficina més propera on podràs passar a recollir-lo. Davant de qualsevol incidència posa't en contacte amb nosaltres directament i t'ajudarem a intervenir amb Envialia.

No m'ha arribat cap correu informatiu sobre la meva comanda

Això es pot deure al fet que ens has facilitat un correu electrònic incorrecte, contacta'ns amb les teves dades completes i revisarem on pot estar el motiu per poder-ho solucionar. A vegades pot ser que tinguis els nostres correus a la carpeta spam. Recorda que pots seguir l'estat de la teva comanda des de dins del teu perfil d'usuari.

No em deixa comprar un article en concret.

Algunes ulleres de sol o de vista no és possible comprar-les online per ser de venda exclusiva a botigues, normalment veuràs un avís conforme és així. Si no hi ha cap avís, contacta'ns i mirarem on pot estar el problema per resoldre'l.

Em dóna error o denega el pagament amb targeta.

El sistema de pagament amb targeta inclou un sistema d'autenticació que garanteix la seguretat del pagament, si introdueixes alguna dada errònia, el sistema denegarà el pagament. Habitualment en el procés, el teu banc pot enviar-te un SMS al teu telèfon associat a la targeta amb un codi d'autorització per a introduir-lo, si no ho fas o és erroni es cancel·larà el pagament. Un cop cancel·lat el pagament, s'ha de tornar a realitzar la comanda.

Si el teu error persisteix, comunica'ns-ho i mirarem d'ajudar-te.

Alternativament pots utilitzar Pay-Pal.


GARANTIES

Com puc saber que veneu productes originals?

Treballem directament amb totes les marques sense intermediaris, per la qual cosa podem garantir qualitat i fiabilitat al 100%. A més el nostre servei post-venta tant on-line com a una de les nostres botigues, estaran disponibles per ajudar-te sempre.

Les nostres 65 botigues i la nostra plantilla de més de 800 empleats són garantia de confiança, seria impossible aconseguir-ho si no tinguéssim productes originals.

Quina garantia tenen les ulleres de sol i les muntures?

2 anys davant defectes de fabricació, qualsevol problema informeu-nos i t'ajudarem.

6 mesos de garantia per danys accidentals, et cobrim en un 50% el cost d'unes ulleres noves o de l'import de la reparació. Per a més informació se'ns ha de contactar..

Quina garantia tenen les lents de contacte?

Les lents de contacte un cop es comencen a utilitzar tenen una vida útil limitada, habitualment és d'1 dia o 1 de mes. Les d'ús mensual requereixen d'unes cures especials diaris perquè es mantinguin fresques 30 dies consecutius d'ús. Igualment si detectes algun defecte en la lent de contacte informeu-nos i te la substituirem.

La devolució té algun cost?

Les devolucions són totalment gratuïtes.

Porten la seva funda original?

Les nostres ulleres són 100% originals acabades de sortir de fàbrica, encara que no sempre inclouen l'estoig ja que és la pròpia marca la que decideix si el model ho ha d'incloure o no.


ALTRES PREGUNTES FREQÜENTS

Què és el calibre?

És el diàmetre de la lent en mm, és com la 'talla' de les ulleres. Normalment es mesura en horitzontal. No totes les ulleres tenen diversos calibres disponibles.

Què són vidres polaritzats?

Els vidres polaritzats, usen una tècnica especial que redueix la intensitat dels reflexos provinents del sòl, vidres, aigua, finestres, etc. ajuda a relaxar la vista i millora la qualitat de visió.

Els vidres degradats protegeixen del sol?

Aquest tipus de vidre té un índex de protecció solar UV tan bo com els vidres opacs, però al no ser del tot foscos deixen passar més llum solar, de manera que algunes persones poden sentir-se incòmodes, en cap cas és perjudicial.

Vull graduar unes ulleres, com ho faig?

Pots demanar en línia, provar-te-les, i si t'agraden, a les nostres botigues t'informarem de les possibilitats. Tant ulleres de vista com de sol.

go to top Go to top