Preguntes freqüents - FAQ Òptica Universitaria

Enviament GRATUÏT a partir de 30 €

Preguntes freqüents - FAQ Òptica Universitaria


CONTACTA AMB NOSALTRES

Pots escriure'ns a info@opticauniversitaria.com, el nostre WhatsApp, xat o mitjançant les nostres xarxes socials Facebook, Instagram o Twitter.

Tens totes les possibilitats en el següent enllaç.

CONDICIONS GENERALS

Pots consultar les nostres condicions generals per a Enviaments i Devolucions en el següent enllaç.

 

ENVIAMENTS I DEVOLUCIONS DE COMANDES ONLINE

Quant triga a enviar-se la meva comanda?

En cadascuna de les nostres fitxes de producte, podràs veure indicat el termini estimat de recepció.

Per a productes "En Estoc", lliurament en 2 a 4 dies, productes "En Existències" entre 2 i 4 setmanes.

Dissabtes, diumenges i festius, no es preparen comandes ni realitzen enviaments.

Quant tardaré a rebre la comanda a casa?

A la fitxa de producte i abans de confirmar la comanda, podràs veure indicat el termini estimat de recepció.

També pots consultar-ho aquí un cop realitzada la comanda: https://ca.opticauniversitaria.es/ubicar-encargo 

Quant tardaré a rebre la comanda a botiga o Punts de Recollida?

Si tries recollir la teva comanda en una de les nostres botigues, el termini per a productes "En Estoc" lliurament en 24h a 72h., productes "En Existències" entre 2 i 4 setmanes. Després de la confirmació de l'enviament. Podràs veure indicat el termini aproximat de recepció. Rebràs un SMS en el moment que la teva comanda arribi a la botiga.

Fan lliuraments els dissabtes i festius?

No és possible per missatgeria, però si a les nostres botigues sempre que estiguin obertes i hagis rebut l'avís de recollida per SMS.

Puc canviar l'adreça de lliurament?

Avisa'ns si us plau a pedidos@opticauniversitaria.com i intentarem fer el canvi tan aviat com sigui possible. Hi ha la possibilitat d'haver de pagar despeses d'enviament addicionals.

Puc sol·licitar TAXFREE?

Una vegada realitzis la teva comanda, necessitem que ens contactis sol·licitant el Tax Free, adjuntant una còpia del teu passaport.
Gestió mitjançant Global Blue, s'aplica comissió.


CANVIS I DEVOLUCIONS

M'he equivocat de model o de grandària en la meva comanda d'ulleres, puc canviar-les?

Els canvis i devolucions són sempre gratuïts, el termini màxim per a avisar-nos és de 30 dies. En cas de sol·licitar un canvi, t'ajudarem a realitzar una nova comanda i a retornar l'anterior, sense costos addicionals per a tu. Sempre avisant prèviament, en alguns casos no caldrà una nova comanda.

Amb quin marge de temps es pot fer una devolució?

Disposes de 30 dies naturals després de la recepció de la teva comanda per sol·licitar la devolució.

On puc realitzar la devolució?

Pots fer la devolució a qualsevol de les nostres botigues, dins dels 30 dies següents a la recepció de la comanda. Les comandes amb recollida en botiga només es poden tornar en botiga. Les comandes amb lliurament a domicili poden retornar a botiga o sol·licitar una recollida amb el nostre servei de transport.

Les devolucions a botiga s'envien a la nostra central, un cop arriba i es revisa el contingut, es procedeix a la devolució de l'import corresponent.

Puc retornar la meva comanda, encara que ja ho hagi utilitzat?

No. Les ulleres de sol o vista s'han de retornar en perfecte estat, conjuntament amb l'etiqueta de garantia intacta, accessoris, estoig i caixa original.

Si es detecta qualsevol deteriorament, Òptica Universitària es reserva el dret a descomptar l'import de la reparació o a denegar la devolució dels diners.

Capses de lents de contacte i líquids: un cop oberts no es podran tornar per raons de seguretat i higiene.
Assegura't d'estar demanant la graduació correcta, en cas de dubte sempre és millor preguntar primer, nosaltres t'ajudarem en tot el possible.

INCIDÈNCIES

On és la meva comanda?

Els enviaments compten amb seguiment en línia, podràs veure-ho al nostre web, a l'apartat El meu compte, o al correu de confirmació que rebràs. A més t'arribaran avisos per SMS.

També pots consultar-ho aquí: https://ca.opticauniversitaria.es/ubicar-encargo 

Si és una recollida a botiga, rebràs emails i SMS informatius segons avanci el procés, si veus que tres dies després d'enviar-lo a botiga no t'ha avisat de la seva arribada, contacta amb nosaltres per favor.

Recorda que el temps de preparació és independent al del que triga el transport a fer el lliurament.

El Servei de Transport no m'ha lliurat la comanda a domicili, Què puc fer?

Si el repartidor no troba ningú a la direcció, deixarà un avís. El servei cobreix 2 intents de lliurament, després del segon intent la teva comanda es durà a l'oficina més propera on podràs passar a recollir-lo. Davant de qualsevol incidència posa't en contacte amb nosaltres directament i t'ajudarem a intervenir amb el transportista.

No m'ha arribat cap correu informatiu sobre la meva comanda

Això es pot deure al fet que ens has facilitat un correu electrònic incorrecte, contacta amb nosaltres amb les teves dades completes i revisarem on pot estar el motiu per poder-ho solucionar. A vegades pot ser que tinguis els nostres correus a la carpeta spam. Recorda que pots seguir l'estat de la teva comanda des de dins del teu perfil d'usuari.

No em deixa comprar un article en concret.

Algunes ulleres de sol o de vista no és possible comprar-les online per ser de venda exclusiva a botigues, normalment veuràs un avís a mesura que és així. Si no hi ha cap avís, contacta amb nosaltres i mirarem on pot estar el problema per resoldre'l.

Em dóna error o denega el pagament amb targeta.

El sistema de pagament amb targeta inclou un sistema d'autenticació que garanteix la seguretat del pagament, si introdueixes alguna dada errònia, el sistema denegarà el pagament. Habitualment en el procés, el teu banc pot enviar-te un SMS al teu telèfon associat a la targeta amb un codi d'autorització per a introduir-lo, si no ho fas o és erroni es cancel·larà el pagament. Un cop cancel·lat el pagament, s'ha de tornar a efectuar la comanda.

Si el teu error persisteix, comunica'ns-ho i mirarem d'ajudar-te.

GARANTIES

Com puc saber que veneu productes originals?

Treballem directament amb totes les marques sense intermediaris, per la qual cosa podem garantir qualitat i fiabilitat al 100%. A més el nostre servei postvenda tant online com a una de les nostres botigues, estaran disponibles per ajudar-te sempre.

Les nostres més de 85 botigues i la nostra plantilla de més de 800 empleats són garantia de confiança, seria impossible aconseguir-ho si no tinguéssim productes originals.

Quina garantia tenen les ulleres de sol i les muntures?

2 anys davant defectes de fabricació, qualsevol problema informeu-nos i t'ajudarem.

6 mesos de garantia per danys accidentals, et cobrim en un 50% el cost d'unes ulleres noves o de l'import de la reparació. Per a més informació se'ns ha de contactar..

Quina garantia tenen les lents de contacte?

Les lents de contacte un cop es comencen a utilitzar tenen una vida útil limitada, habitualment és d'1 dia o 1 de mes. Les d'ús mensual requereixen unes cures especials diaris perquè es mantinguin fresques 30 dies consecutius d'ús. Igualment si detectes algun defecte en la lent de contacte informeu-nos i te la substituirem.

La devolució té algun cost?

Les devolucions són totalment gratuïtes.

Porten la seva funda original?

Les nostres ulleres són 100% originals acabades de sortir de fàbrica, encara que no sempre inclouen l'estoig, ja que és la mateixa marca la que decideix si el model ho ha d'incloure o no.


ALTRES PREGUNTES FREQÜENTS

Què és el calibre?

És el diàmetre de la lent en mm, és com la 'talla' de les ulleres. Normalment es mesura en horitzontal. No totes les ulleres tenen diversos calibres disponibles.

Què són vidres polaritzats?

Els vidres polaritzats utilitzen una tècnica especial que redueix la intensitat dels reflexos provinents del sòl, vidres, aigua, finestres, etc. ajuda a relaxar la vista i millora la qualitat de visió.

Els vidres degradats protegeixen del sol?

Aquest tipus de vidre té un índex de protecció davant l'enlluernament inferior als normals, aspecte a tenir en compte, però la protecció a la radiació ultraviolada (UV) no es veu afectada.

Vull graduar unes ulleres, com ho faig?

Pots demanar en línia, provar-te-les, i si t'agraden, a les nostres botigues t'informarem de les possibilitats. Tant d'ulleres de vista com de sol.

Com funciona el descompta d'Estudiant?

Si ets estudiant de Graus Universitaris, de Màster, personal docent, programes d'intercanvi i ERASMUS, entre altres, pots gaudir d'un 10% de descompte en els productes de la pàgina web. Només necessites registrar-te en el formulari (enllaç https://descompte-estudiants.opticauniversitaria.es/ ), acceptar la subscripció que rebràs a l’email i identificar-te amb el teu correu i contrasenya en entrar a la web. Un cop dins la pàgina veuràs milers de productes amb un 10% de descompte estudiant que s'aplicarà al finalitzar la compra. El preu que mostren els productes no inclou aquest descompte addicional.

Em vull registrar!

Aquest descompte no és aplicable a promocions i/o articles rebaixats amb descomptes addicionals ni a Ray-Ban ni Oakley Solar. A més, no hi ha import mínim per a l'aplicació del descompte.

El que diuen de nosaltres

4.70 /5

Basant-se 10724 opinions

""

-Client verificat Trustedshops - 13/10/2021

"Que se pueda recibir en tienda física"

-Client verificat Trustedshops - 13/10/2021

"Todo perfecto!!! Envío muy rápido."

-Client verificat Trustedshops - 13/10/2021

"Rápido y conforme"

-Client verificat Trustedshops - 10/10/2021

"Todo llegó bien, incluso antes de la fecha prevista. El producto tal y como se describe."

-Client verificat Trustedshops - 10/10/2021

go to top Go to top