BLACK FRIDAY! -20% dte. addicional* Ray-Ban i Oakley solar -10% dte. addicional

Dubtes freqüents Covid-19


DUBTES SOBRE L'ESTAT DE LES BOTIGUES, SERVEIS I ENVIAMENTS

Les botigues continuen tancades o quan obriran?

Hem obert la majoria de les nostres botigues, consulta horaris i botigues aquí. No és obligatori anar amb cita prèvia però de cara a evitar aglomeracions si que ho recomanem. Per demanar cita prèvia has de trucar al telèfon o escriure al email del centre. A causa de l'alt volum de trucades, et demanem que si no obtens resposta, escriguis un email al correu de la botiga amb el teu DNI, nom, telèfon i contestarem el més aviat possible.

La nostra prioritat en tot moment ha estat poder garantir la seguretat de tots. Des d'Òptica & Audiologia Universitària estem treballant per complir totes les mesures de prevenció adequades. (Consultar noves mesures i condicions).

Seguim entregant comandes online amb les màximes mesures de seguretat a la nostra botiga online.

Què faig si tinc un encàrrec pendent a botiga?

La qualitat del nostre servei, segueix sent important per a nosaltres i, oferir un servei satisfactori tot i la situació és una prioritat. Per això, si tens un encàrrec a botiga física a l'espera de recollir contactarem amb tu al més aviat possible per a gestionar el lliurament de la comanda a través de cita prèvia.

Què faig si tinc una urgència?

Estem treballant per adaptar-nos i donar-te el millor servei possible. Si durant aquest període tens algun problema de trencament d'ulleres o qualsevol tema realment urgent, pots revisar les botigues que obriran i els seus nous horaris i contactar per telèfon amb la pròpia botiga per gestionar cita prèvia. Si la botiga que necessites anar de moment no obrirà, pots consultar la seva botiga de referència aquí.

Què passa si tenia una cita prèvia en una botiga?

A causa de la situació actual, no hem pogut atendre les cites que teníem previstes però pots trucar al teu centre per programar-la de nou.

Què puc fer si la meva targeta regal/descompte va caducar mentre les botigues estan tancades?

T'oferim 2 solucions:

1. La teva targeta de regal és vàlida a la nostra web opticauniversitaria.es que funciona amb normalitat.

2. Si prefereixes utilitzar-la en botiga, la validesa de la targeta regal s'ampliarà perquè no tinguin en compte el període que les nostres botigues han estat tancades.

Puc graduar la vista, fer la prova de lents de contacte o revisar-me l´oïda?

Si necessites qualsevol d'aquests serveis podràs demanar hora trucant a la botiga sempre i quan sigui un dels centres oberts.

Puc comprar-me unes ulleres graduades online si ja conec la graduació?

Sempre que ens puguis facilitar una graduació actual i ens certifiquis que no hi ha hagut cap modificació, podem donar-te aquest servei. Per a això, pots enviar-nos un e-mail a info@opticauniversitaria.es amb totes les teves dades de contacte (nom complet, telèfon, DNI, email, botiga de referència i graduació) i nosaltres t'indicarem les muntures que tenim disponibles actualment.

També pots demanar hora a la botiga habitual, sempre i quan es trobi oberta, per graduar-te la vista. Recomanem anar amb cita prèvia que pots sol.licitar trucant a la botiga.

Funciona la web amb normalitat? Puc fer comandes online?

La nostra web opticauniversitaria.es està disponible 24/7 per al que puguis necessitar. Recorda que tens enviament gratuït per a compres superiors a 30€. En relació a les devolucions de les comandes online, es gestionaran mitjançant la nostra missatgeria amb recollida a domicili.

Hi ha un termini per als canvis i devolucions?

Tens fins a 30 dies per fer devolucions i canvis des de la reobertura de les botigues, tant per a comandes realitzades a botiga com online.

S'amplien els períodes de lliurament?

A causa de les circumstàncies excepcionals, els períodes de lliurament de la teva comanda online es podràn veure lleugerament ampliats. Sempre podràs comprovar l'estat de la teva comanda a través de l'enllaç de seguiment en "Estat Comanda" (veure estat comanda). A més, si necessites més informació, el nostre servei d'atenció el client estarà encantat de respondre't.

Puc fer comandes online amb recollida a botiga?

A causa de les circumstàncies excepcionals, el lliurament de comandes en botiga no està disponible. Per aquest motiu te l'enviarem a domicili.

Què faig si necessito piles o filtres per als meus audiòfons?

Pots adquirir-los a la nostra botiga online: https://ca.opticauniversitaria.es/piles-audiofons i https://ca.opticauniversitaria.es/filtres-anticerumen-per-audiofons

Què faig si no conec la meva graduació i necessito comprar lents de contacte online?

En aquest cas pots enviar-nos un e-mail a info@opticauniversitaria.es amb totes les teves dades de contacte (nom complet, telèfon, DNI i correu electrònic) i nosaltres et facilitarem l'última graduació disponible a la teva fitxa de client perquè puguis demanar les teves lents de contacte online.

Què faig si les lents de contacte que utilitzo habitualment no es venen online?

Ja pots contactar amb la botiga habitual per gestionar l'encàrrec.

Quines mesures esteu prenent en referència al vostre magatzem logístic?

Des d'Òptica Universitària, volem assegurar-nos que els nostres col·laboradors i proveïdors estan adaptant totes les mesures per a garantir la salut i seguretat de tots, complint rigorosament amb els protocols de prevenció i higiene i seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries. (Consultar noves mesures i condicions de botigues).



TENS ALTRES DUBTES?

En aquest apartat Preguntes Freqüents trobaràs la resposta a altres preguntes habituals realitzades per usuaris i clients. Enviaments, mètodes de pagament, dubtes sobre compres i productes, etc.


CONTACTA AMB NOSALTRES

Pots escriure'ns a info@opticauniversitaria.es, el nostre WhatsApp, xat o mitjançant les nostres xarxes socials (Facebook, Instagram o Twitter).

Tens totes les possibillitats al següent enllaç.


CONDICIONS GENERALS

Pots consultar les nostres condicions generals per Enviaments i Devolucions al següent enllaç.

Ens seguiràs trobant a la nostra web i xarxes socials d'Òptica Universitària. Recorda que pots contactar amb el nostre equip d'Atenció al Client per resoldre qualsevol dubte.

El que diuen de nosaltres

4.68 /5

Basant-se 8730 opinions

"Buen Servicio y buen precio"

-Client verificat Trustedshops - 27/11/2020

"Rápido y eficiente, todos los productos entregados a tiempo y sin incidencias. Muy contento con la compra."

-Client verificat Trustedshops - 27/11/2020

"Servicio increíble"

-Client verificat Trustedshops - 27/11/2020

"Muy contenta con la compra"

-Client verificat Trustedshops - 27/11/2020

"La recomendaría, buen precio , rápida y en perfectas condiciones"

-Client verificat Trustedshops - 27/11/2020

go to top Go to top