RAY-BAN FRANK RB 3857 004/B1 Gris calibre 51mm | Óptica Universitaria

Color Montura Gris
Marca Ray-Ban
Proveedor Luxottica Spain, SLU

Ja has vist les noves ulleres de sol que tenim en exclusiva per a tu? Doncs ara ja pots fer-te amb les Ray-Ban RB Frank 3857 004 / B1 a través de qualsevol dels nostres centres o la nostra botiga online, perquè només les trobaràs allà. Es tracta d'un model molt sofisticat que li donarà el punt elegant a tots els looks que portis i, el més important, sense deixar de banda la qualitat de visió que necessiten els teus ulls per protegir-se dels raigs de sol.

Si ets d’aquelles persones que els hi agrada marcar la diferència i lluir peces diferents de les de la resta, t'assegurem que amb aquestes ulleres de sol no passaràs desapercebut, ja que és un model que només està disponible als nostres centres o a la botiga online d'Òptica & Audiologia Universitària. I per temps limitat, així que no triguis gaire a decidir-te per no perdre l'oportunitat de lluir-les com més aviat millor a qualsevol lloc on vagis.

Aquestes Ray-Ban amb un estil de lent quadrada senten de meravella a la majoria de rostres, especialment a aquells amb formes rodones i ovalades. No només perquè es considera que les faccions d'aquest tipus de rostres són molt equilibrades sinó perquè el contrast entre les línies rectes i els trets arrodonits contraresten i estilitzen les faccions aportant angles que les cares rodones no tenen.

El color gris de la muntura s'integra a la perfecció amb uns vidres també d'un color gris que no acaba de ser del tot opac, pel que se't veuran els ulls quan les portis posades i no caldrà que te les treguis ni quan estiguis parlant amb algú. El color gris de la muntura completa amb què compten aquestes Ray-Ban encaixa amb el tipus de muntura metàl·lica amb el qual estan dissenyades i les fa encara més fines i elegants. Precisament el metall és un material molt resistent, així que pots estar tranquil perquè si les cuides bé és molt difícil que se't trenquin i fins i tot que se't deformin les varetes o el marc, perquè el metall suporta les altes temperatures i les cremades.

Ets una persona calorosa? Llavors aquestes són les teves ulleres ideals en termes de temperatura, perquè a més de tenir un pes molt lleuger, les muntures de metall brinden més frescor i deixen passar més aire als teus pòmuls i ulls.

Perquè puguis fer-te una mica més a la idea de com et quedarien aquestes ulleres, et volem indicar que compten amb un pont de 20 mm d'ample, un calibre de 51 mm i una longitud de les varetes de 145 mm. I si encara penses que aquestes ulleres no són per a tu, has de saber que les Ray-Ban RB Frank 3857 004 / B1 s'adapten a tota mena de rostre, ja siguis home o dona. Ara ja sí que no tens excusa per dir que no a aquestes exclusives Ray-Ban, així que no deixis que algú les porti per tu i fes-te amb elles en qualsevol dels nostres centres o de la nostra botiga online. No et penediràs!

.
A causa de la situació generada pel COVID-19 em limitat els mètodes d'enviament i els temps de lliurament poden patir enrederiments. Agraïm la comprensió