TIMBERLAND TB 1670 052 Havana calibre 53mm | Óptica Universitaria

Enviament GRATUÏT en 24 H*!

*Productes en stock / Recull gratis als nostres centres

gafas graduadas TIMBERLAND 1670 052

TIMBERLAND TB 1670 052

TIMBERLAND TB 1670 052

Timberland

Disponibilitat: Enviament pròximament

Detalls TIMBERLAND TB 1670 052

Estil Rodones
Marca Timberland
Proveedor Marcolin Iberica , SA
Per a Home
Color Montura Havana
TIMBERLAND-1670/G 052 havana oscuro 53*19

El 1973, Timbrland va presentar les seves primeres botes de pell impermeable i es va convertir en el punt de referència d’artesania, durabilitat i protecció per activitats a l’aire lliure.

Esperit de la marca:

- Inspiració procedent de la geografia de Nova Anglaterra.

- Tradició essencial de l’artesania, les activitats a l’aire lliure, l’estratègia Earthkeepers.

- Estil de vida innovador i respectuós amb la naturalesa; marca per exteriors, adaptable i accessible.

La col·lecció d’ulleres reflexa els valors de la marca: versatilitat, innovació, qualitat dels detalls i vocació “eco-conscious”.

La nova col·lecció està pensada per ser confortable, plena de colors, rica en detalls i eco-conscious: materials flexibles, muntures lleugeres i comoditat són els elements que fan confortables les ulleres. Els cromatismes bàsics es conjuguen amb tocs de color que aporten personalitat a l’estil. Funcionalitat i versatilitat úniques gràcies als detalls icònics que fan que cada model sigui inconfusible. L’ús de materials bio reflexa el caràcter eco-conscious que Timberland persegueix en tot el que produeix.

Confortable:

- Materials flexibles

- Subtilitat

- Comoditat

Polaritzat:

TOTES LES ULLERES DE SOL TIMBERLAND INCORPOREN VIDRES POLARITZATS AMB UNA LÀMINA ESPECIAL DE PLÀSTIC DE 0,3 MM DE GRUIX QUE BLOQUEJA L’ENLLUERNAMENT ACCENTUAT PER LES SUPERFÍCIES PLANES BRILLANTS COM LA NEU, L'AIGUA, EL GEL, EL PAVIMENT CALENT O LA SORRA.

ELIMINA LA TERBOLESA I LA DISTORSIÓ QUE PROVOQUEN ELS VIDRES TRADICIONALS.

Eco-Conscious:

LÍNIA D'ULLERES RESPECTUOSES AMB L'ENTORN, FABRICADES AMB MATERIALS NATURALS I RENOVABLES. LA COL·LECCIÓ, QUE INCLOU DIVERSOS MODELS DE PLÀSTIC, INCORPORA PLÀSTICS RECICLATS I BIOINJECTATS OBTINGUTS DE LLAVORS DE RICÍ (55%) CONREAT GAIREBÉ SENSE AIGUA NI PESTICIDES.