Ulleres segons la forma de la teva cara

Volem ajudar-te a triar les ulleres ideals per al teu dia a dia. Per aquesta raó, t'expliquem quines ulleres triar segons la forma de la cara.

Encerta escollint ulleres segons la teva cara!

Ovalada

Rodona

Quadrada

Diamant

Pera

Cor

Cara rodona

Aquest tipus de rostres es caracteritzen per tenir un ample i longitud similars, i les faccions solen ser suaus, sense trets angulosos o prominents.

Cara cor

Aquest tipus de cares es caracteritzen per tenir una fesonomia molt dolça, amb uns pòmuls que destaquen, creant cert desequilibri.

Cara quadrada

Aquests tipus de cares es caracteritzen per tenir una mandíbula que destaca i un front més ample que s'alinea amb els pòmuls que solen ser característics també.

Cara diamant

Aquest tipus de cares es caracteritzen per tenir una mandíbula més estreta, acabant en un mentó afilat i la part més ampla correspon als pòmuls.

Cara ovalada

Aquest tipus de rostres es caracteritzen per tenir proporcions molt equilibrades, sent la zona del front més ampla que la resta de la cara.

Cara pera

Aquest tipus de cares es caracteritzen per tenir la zona de la mandíbula i el mentó bastant amples i un front més estret.

Veure recomenacions

Importància d’escollir bé les teves ulleres segons la forma de la teva cara

A l’hora d'escollir les teves noves ulleres graduades o de sol, hauràs de tenir en compte diferents aspectes per tal que aquestes s'adeqüin el màxim possible a la teva fesomia i als teus trets. És per aquest motiu que la forma del teu rostre constitueix un factor fonamental a l'hora de determinar l'elecció d'unes ulleres.

Hi ha persones que no s’acaben de sentir còmodes estèticament quan porten ulleres i, en moltes ocasions, el motiu és que no han trobat el model més afí a les seves faccions. És molt important triar el model que millor s'adeqüi a la forma de la cara; d'aquesta manera, la mida i la forma de les ulleres harmonitzaran perfectament amb el teu rostre.

El que diuen de nosaltres

4.68 /5

Basant-se 8778 opinions

"Muy buena experiencia de compra. 100% recomendable."

"Todo perfecto"

"Rápido"

-Client verificat Trustedshops - 29/11/2020

"Muy buena experiencia, entrega rápida, atención al cliente muy buena"

-Client verificat Trustedshops - 29/11/2020

"Todo el proceso de compra ha sido excelente de principio a fin."