1-DAY™ ACUVUE™ MOIST ASTIGMATISME 30 UNITATS, , hi-res image number 0

1-day™ acuvue™ moist astigmatisme 30 unitats

Compra ara i rep-lo entre el 13/05/2024 i el 20/05/2024

1-DAY™  ACUVUE™  MOIST ASTIGMATISME 30 UNITATS

Amb les lents de contacte 1-DAY™  ACUVUE™  MOIST ASTIGMATISME 30 UNITATS DIARIA. podrás estrenar un nou parell de lentilles fresques i hidratades cada dia, ja que es tracta d'un pack de lents de contacte de reemplaçament diari. Podràs portar-les al llarg de la jornada i al final del dia només hauràs llençar-les i estrenar-ne de noves l'endemà. T'ajudaran a portar el teu dia a dia amb una visió clara que corregirà el teu astigmatisme i et permetrà veure els objectes amb claredat, tant de prop com de lluny. I si a més tens miopia o hipermetropia, podràs portar-les igualment perquè es poden graduar per a tots dos problemes visuals. Així que no esperis més per passar-te a les lents de contacte, una alternativa a les ulleres graduades que s'ha tornat d'allò més popular pels seus nombrosos avantatges, amb les que podràs tenir un camp de visió complet i fins i tot per practicar esports d'alta intensitat amb total llibertat i comoditat.

I si et preocupa no saber posar-te-les, t'avancem que estan fetes d'hidrogel, un material molt fi i flexible que farà que les lents de contacte s'ajustin molt bé a la superfície frontal de l'ull. Això sí, evita portar-les posades durant més de 12 hores i, sobretot, no portar a terme males pràctiques com dormir amb elles posades, ja que les lents de contacte no et resultaran còmodes i podria comportar danys greus per a la teva salut visual.

Si creus que aquestes lents de contacte et poden resultar útils per solucionar la teva refracció ocular, nosaltres volem indicar-te tota la informació específica perquè puguis conèixer tots els detalls: compten amb un diàmetre de 14,5 mm, una corba base de 8,5 mm i una potència esfèrica de -9.00 a +4.00 diòptries. Aprofita l'oportunitat i compra aquestes 1-DAY™  ACUVUE™  MOIST ASTIGMATISME 30 UNITATS DIARIA., que també inclouen un filtre UV que ajuda a protegir els ulls de la radiació solar nociva.

Fabricant: Johnson & Johnson
Marca: Acuvue
Tipus de lentilla: Recanvi Diari
Material: 42% Etalficon A / Aigua 58%
Potencia esfèrica (PWR): de -0.50 a -6.00 Dioptrías
Cilindro (CYL): -0.75D, -1.25D, -1.75D, -2.25D
Eix (AX): De 10º a 180º
Protecció UVA / UVB: Sí, tipus 1*

*** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d'un mal ús d'aquest producte. Les caixes una vegada obertes no es poden retornar, tret que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.

*Totes les lents de contacte de marca ACUVUE® tenen filtre UV per a ajudar a proporcionar protecció contra la transmissió de radiació UV nociva a la còrnia i a l'interior de l'ull. Les lents de contacte amb filtre UV no substitueixen a les ulleres de sol amb filtre UV, ja que no cobreixen completament els ulls i els seus voltants. Hauria de continuar portant protecció UV segons la recomanació del seu professional. Transmissions d'UV mesures en una lent de -1.00D. Dades d'arxiu *JJVC 2012.

En cas de tindre dubtes, estem disponibles per ajudar-te en el nostre correu info@opticauniversitaria.com

Et recordem la importància de revisar la teva vista.

• Material: Hidrogel
  • Tipus de Lent: Lents de contacte per astigmatisme