Enviaments

Els nostres enviaments estàndard es realitzen a la Península i Balears.

En este momento no realizamos envíos a Ceuta, Melilla, islas Canarias, Madeira, Azores y resto de zonas con régimen fiscal especial.

Actualment no realitzem enviaments internacionals.

En funció del tipus d'enviament que triïs, realitzarem l'enviament en un temps o un altre.

  • Enviament Ràpid: Mitjançant Correus *Express. 24 hores fins a la 13.00 h. Després d'aquesta hora, 48/72 hores.
  • Enviament Urgent 3 hores: Exclusiu per a Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat.
  • Enviament Internacional: Mitjançant UPS *Service. De 3 a 10 dies.

Tingues en compte que els temps d'enviament són independents del temps de preparació. No comptabilitzen festius ni caps de setmana. Si tenim producte en estoc, lliurament d'1 a 3 dies. Si tenim productes sense estoc, la preparació de la comanda pot trigar de 2 a 3 setmanes.

Si en realitzar la teva compra d'ulleres o lents de contacte en línia prefereixes ser tu qui reculli la teva comanda, pots fer-ho en aquelles províncies en les quals tenim centres Òptica & Audiologia Universitària físics. Depenent del centre, tindrem llest la teva comanda en un termini de 6-72 hores.

Dependrà del servei de missatgeria. Per normal general no és possible, però a vegades en funció de la càrrega de treball dels transportistes pot ser possible.

No obstant això, sí que pots venir als nostres centres per la teva comanda en cap de setmana. Consulta l'horari del centre al qual has sol·licitat enviar els teus productes.

El cost de l'enviament de productes dependrà del tipus d'enviament triat i de l'import de la teva comanda.

  • Enviaments gratuïts als nostres centres i a domicili en comandes superiors a 30 €
  • Enviament Ràpid 24h inferiors a 30€ – 3,45€
  • Enviament Urgent inferior a 30€ –7,50€
  • Enviament Urgent superior a 30€ – 5€
  • Enviaments Internacionals – Depenent del país, segons les tarifes d'UPS Service

En Òptica & Audiologia Universitària pots abonar la teva comanda mitjançant diferents mètodes de pagament:

  • Targeta
  • Bizum
  • Pay-Pal
  • Amazon Pay
  • Pagament a terminis
  • Transferència

Per descomptat! Tan sols hauràs d'utilitzar el nostre localitzador de comandes en línia. Segueix els passos del formulari per a conèixer l'estat de la teva comanda i estar al corrent de la seva situació en tot moment.

Per a les compres en línia amb lliurament a domicili, també rebràs mitjançant SMS o email un seguiment en línia per part del transportista.

En cas de no poder fer el lliurament, el transportista intentarà contactar amb tu, si no li és possible es tornaran a passar per a l'endemà. Et recomanem seguir amb atenció el seguiment en línia del transportista, ja que apareix informació addicional, i accés a petites gestions per a solucionar les incidències al moment.

Si tens problemes amb el lliurament i no trobes solució amb el seguiment del transportista, pots contactar amb nosaltres directament.

Una vegada es fa el lliurament del paquet, disposes de 48h per a avisar-nos en cas de possibles danys materials en el contingut, absència de material, defectes de fàbrica, etc.

Els lliuraments es realitzaran en l'adreça facilitada en la comanda, en cas d'haver-hi algun error preguem que se'ns avisi al més aviat possible. Els transportistes estan obligats a fer el lliurament en l'adreça corresponent a les dades d'enviament, en el moment del lliurament es demana a la persona que recepcions la comanda que s'identifiqui i realitzi una signatura de conformitat. No hi ha cap obligació de fer el lliurament exclusivament al destinatari, ja que es considera l'adreça proporcionada és de confiança. En cas que la comanda hagi estat lliurat en una direcció diferent de la sol·licitada, has de contactar-nos amb la màxima urgència per a poder trobar una solució.