Preguntes freqüents
CONTACTA AMB NOSALTRES
Pots escriure'ns a info@opticauniversitaria.es,el nostre WhatsApp, xat o mitjançant les nostres xarxes socials Facebook, Instagram o Twitter.
Tens totes les possibilitats en el següent enllaç.
CONDICIONS GENERALS
Pots consultar les nostres condicions generals per a Enviaments i Devolucions en el següent enllaç.
ENVIAMENTS I DEVOLUCIONS DE COMANDES ONLINE
En cadascuna de les nostres fitxes de producte, podràs veure indicat el termini estimat de recepció.
Per a productes "En Estoc", lliurement en 1 a 3 dies, productes "En Existències" entre 2 i 4 setmanes.
Dissabtes, diumenges i festius, no es preparen comandes ni realitzen enviaments.
A la fitxa de producte i abans de confirmar la comanda, podràs veure indicat el termini estimat de recepció.
També pots consultar-ho aquí un cop realitzada la comanda: https://ca.opticauniversitaria.es/ubicar-encargo
Si tries recollir la teva comanda en una de les nostres botigues, el termini per a productes "En Estoc" lliurament en 24h a 72h., productes "En Existències" entre 2 i 4 setmanes. Després de la confirmació de l'enviament. Podràs veure indicat el termini aproximat de recepció. Rebràs un SMS en el moment que la teva comanda arribi a la botiga.
No és possible per missatgeria, però si a les nostres botigues sempre que estiguin obertes i hagis rebut l'avís de recollida per SMS.
Avisa'ns si us plau a pedidos@opticauniversitaria.com i intentarem fer el canvi tan aviat com sigui possible. Hi ha la possibilitat d'haver de pagar despeses d'enviament addicionals.
Una vegada realitzis la teva comanda, necessitem que ens contactis sol·licitant el Tax Free, adjuntant una còpia del teu passaport.
Gestió mitjançant Global Blue, s'aplica comissió.
CANVIS I DEVOLUCIONS
Els canvis i devolucions són sempre gratuïts, el termini màxim per a avisar-nos és de 14 dies. En cas de sol·licitar un canvi, t'ajudarem a dur a terme una nova comanda i a retornar l'anterior, sense costos addicionals per a tu. Sempre avisant prèviament, en alguns casos no caldrà una nova comanda.
Disposes de 30 dies naturals després de la recepció de la teva comanda per sol·licitar la devolució.
Pots fer la devolució a qualsevol de les nostres botigues, dins dels 30 dies següents a la recepció de la comanda. Les comandes amb recollida en botiga només es poden tornar en botiga. Les comandes amb lliurament a domicili poden retornar a botiga o sol·licitar una recollida amb el nostre servei de transport.
Les devolucions a botiga s'envien a la nostra central, un cop arriba i es revisa el contingut, es procedeix a la devolució de l'import corresponent.
No. Les ulleres de sol o vista s'han de retornar en perfecte estat, conjuntament amb l'etiqueta de garantia intacta, accessoris, estoig i caixa original.
Si es detecta qualsevol deteriorament, Òptica Universitària es reserva el dret a descomptar l'import de la reparació o a denegar la devolució dels diners.
Capses de lents de contacte i líquids: un cop oberts no es podran tornar per raons de seguretat i higiene.
Assegura't d'estar demanant la graduació correcta, en cas de dubte sempre és millor preguntar primer, nosaltres t'ajudarem en tot el possible.
INCIDÈNCIES
Els enviaments compten amb seguiment en línia, podràs veure-ho al nostre web, a l'apartat El meu compte, o al correu de confirmació que rebràs. A més t'arribaran avisos per SMS.
També pots consultar-ho aquí: https://ca.opticauniversitaria.es/ubicar-encargo
Si és una recollida a botiga, rebràs emails i SMS informatius segons avanci el procés, si veus que tres dies després d'enviar-lo a botiga no t'ha avisat de la seva arribada, contacta amb nosaltres per favor.
Recorda que el temps de preparació és independent al del que triga el transport a fer el lliurament.
Si el repartidor no troba ningú a la direcció, deixarà un avís. El servei cobreix 2 intents de lliurament, després del segon intent la teva comanda es durà a l'oficina més propera on podràs passar a recollir-lo. Davant de qualsevol incidència posa't en contacte amb nosaltres directament i t'ajudarem a intervenir amb el transportista.
Això es pot deure al fet que ens has facilitat un correu electrònic incorrecte, contacta amb nosaltres amb les teves dades completes i revisarem on pot estar el motiu per poder-ho solucionar. A vegades pot ser que tinguis els nostres correus a la carpeta spam. Recorda que pots seguir l'estat de la teva comanda des de dins del teu perfil d'usuari.
Algunes ulleres de sol o de vista no és possible comprar-les online per ser de venda exclusiva a botigues, normalment veuràs un avís a mesura que és així. Si no hi ha cap avís, contacta amb nosaltres i mirarem on pot estar el problema per resoldre'l.
El sistema de pagament amb targeta inclou un sistema d'autenticació que garanteix la seguretat del pagament, si introdueixes alguna dada errònia, el sistema denegarà el pagament. Habitualment en el procés, el teu banc pot enviar-te un SMS al teu telèfon associat a la targeta amb un codi d'autorització per a introduir-lo, si no ho fas o és erroni es cancel·larà el pagament. Un cop cancel·lat el pagament, s'ha de tornar a efectuar la comanda.
Si el teu error persisteix, comunica'ns-ho i mirarem d'ajudar-te.
GARANTIES
Treballem directament amb totes les marques sense intermediaris, per la qual cosa podem garantir qualitat i fiabilitat al 100%. A més el nostre servei de postvenda tan online com a una de les nostres botigues, estaran disponibles per ajudar-te sempre.
Les nostres més de 85 botigues i la nostra plantilla de més de 800 empleats són garantia de confiança, seria impossible aconseguir-ho si no tinguéssim productes originals.
3 anys* davant defectes de fabricació, qualsevol problema informeu-nos i t'ajudarem.
6 mesos de garantia per danys accidentals, et cobrim en un 50% el cost d'unes ulleres noves o de l'import de la reparació. Per a més informació se'ns ha de contactar.
*Per a productes comprats amb data anterior a Gener de 2022, la garantia serà de 2 anys.
Les lents de contacte un cop es comencen a utilitzar tenen una vida útil limitada, habitualment és d'1 dia o 1 de mes. Les d'ús mensual requereixen unes cures especials diaris perquè es mantinguin fresques 30 dies consecutius d'ús. Igualment, si detectes algun defecte en la lent de contacte informeu-nos i te la substituirem.
Les devolucions són totalment gratuïtes.
Les nostres ulleres són 100% originals acabades de sortir de fàbrica, encara que no sempre inclouen l'estoig, ja que és la mateixa marca la que decideix si el model ho ha d'incloure o no.
ALTRES PREGUNTES FREQÜENTS
És el diàmetre de la lent en mm, és com la 'talla' de les ulleres. Normalment es mesura en horitzontal. No totes les ulleres tenen diversos calibres disponibles.
Els vidres polaritzats utilitzen una tècnica especial que redueix la intensitat dels reflexos provinents del sòl, vidres, aigua, finestres, etc. ajuda a relaxar la vista i millora la qualitat de visió..
Aquest tipus de vidre té un índex de protecció davant l'enlluernament inferior als normals, aspecte a tenir en compte, però la protecció a la radiació ultraviolada (UV) no es veu afectada.
Si ets estudiant de Graus Universitaris, de Màster, personal docent, programes d'intercanvi i ERASMUS, entre altres, pots gaudir d'un 10% de descompte en els productes de la pàgina web. Només necessites registrar-te en el formulari, acceptar la subscripció que rebràs a l’email i identificar-te amb el teu correu i contrasenya en entrar a la web. Un cop dins la pàgina veuràs milers de productes amb un 10% de descompte estudiant que s'aplicarà al finalitzar la compra. El preu que mostren els productes no inclou aquest descompte addicional.
Descompte no aplicable a promocions, articles rebaixats o ulleres de protecció, ni a les marques Ray-Ban Meta, Ray-Ban solar júnior i Oakley
solar adult o júnior. No hi ha import mínim de despesa per obtenir l’aplicació del descompte.