Ulleres de sol Sant Jordi

Enviament GRATUÏT en 24H*!

*Productes en stock

A Óptica & Audiología Universitaria t'esperen els millors preus

Les millors marques als millors preus, només en Òptica & Audiologia Universitària.

Óptica universitaria opticas

En els nostres centres de Catalunya i botiga online

En totes les nostres òptiques i centres auditius de Catalunya i a la botiga online, on trobaràs les millors marques als millors preus.

Veure botigues
Gafas de sol descuento promocion Sant Jordi

Ulleres de sol

Les millors marques als millors preus

Dona-li una ullada al nostre catàleg d'ulleres de sol i descobreix les més de 50 marques que treballem. Fes-te amb les teves ulleres de sol Oakley o Ray-Ban, o descobreix els últims models de Polaroid, Persol, Carolina Herrera, Tous, Munic, Dior… Aprofita aquesta ocasió i estrena nou look!

Veure ulleres de sol
Gafas de vista graduadas Sant Jordi

Muntures, ulleres graduades i vidres

Canvia d'ulleres graduades a Sant Jordi

Si has de fer-te unes ulleres noves o canviar els vidres d'unes altres que ja tens, aprofita els preus especials durant Sant Jordi! Tenim diferents models, muntures i colors amb els quals pots vestir la teva mirada amb les teves noves ulleres.

Veure muntures

Lents de contacte i líquids

Renova els teus líquids i lents de contacte al millor preu

Si portes lents de contacte estàs de sort, perquè trobaràs tot el nostre catàleg de lents de contacte i líquids, al millor preu. No només podràs comprar lents de contacte estàndard durant Sant Jordi, també lents de contacte de colors, lents de contacte cosmètiques i lents de contacte fantasia.

Veure lents de contact
Sant Jordi Lentillas Óptica Universitaria
Descuentos audifonos baratos

Audiologia Universitària: audiòfons

Audiòfons als preus més competitius

També podràs gaudir d'increïbles preus per a solucions auditives en els nostres centres. Visita'ns en qualsevol dels nostres centres auditius de Catalunya o demana informació omplint el formulari i et truquem en 48 hores.

Si omples el formulari o concertes cita podràs gaudir dels millors preus en audiòfons de Sant Jordi.

Completar formulari

El que diuen de nosaltres

4.74 /5

Basant-se 11352 opinions

""

-Client verificat Trustedshops - 21/05/2022

"El trato muy agradable."

""

-Client verificat Trustedshops - 21/05/2022

"La rapidez de la entrega y los productos originales"

-Client verificat Trustedshops - 20/05/2022