1-DAY ACUVUE™ OASYS MAX 30 UNITATS, , hi-res image number 0

En Stock

Compra ara i rep-lo entre el 06/05/2024 i el 07/05/2024

ACUVUE® OASYS MAX 1-Dia 30 UNITATS DIÀRIA

Amb tecnologia TearStable™ i filtre de llum OptiBlue™.
Gaudeix d'una comoditat excepcional durant tot el dia amb les lents de contacte Acuvue® OASYS MAX 1-Day. Gràcies a la tecnologia TearStable™, la hidratació es reté dins de la lent ia la superfície de l'ull, oferint-te una experiència d'ús sense igual.
Les nostres lents de contacte també compten amb el filtre de llum OptiBlue™, que filtra el 60% de la llum blau-violeta per proporcionar-te una claredat visual excepcional des del matí fins a la nit. A més, la seva excel·lent manipulació facilita posar-les i treure-les gràcies al suau tint blau i la marca de verificació del dret i del revés.
Però això no és tot, les nostres lents de contacte Acuvue® Oasys Max 1-Day compten amb el major filtre de raigs UV: 99.9% UVA i 100% UVB, protegint els teus ulls dels raigs nocius del sol.
Amb l'intens ritme de vida actual, els nostres ulls necessiten lents de contacte que cobreixin totes les nostres necessitats. La nostra darrera innovació en lents de contacte de nova generació ofereix una visió clara i còmoda en totes les condicions d'il·luminació, online i offline, interiors i exteriors. Experimenti la màxima comoditat i claredat visual amb les lents de contacte Acuvue® Oasys Max 1-Day!
FILTRE DE LLUM OptiBlue™
Per millorar encara més la qualitat de la teva visió, les lents de contacte també compten amb el filtre de llum OptiBlue™, que redueix la dispersió de la llum en un 20%, els halos de llum en un 30% i les llampades de llum en un 23 %. Aquest filtre també bloqueja el 60% de la llum blau violeta, que pot ser perjudicial per als teus ulls a llarg termini.
En resum, les nostres lents de contacte amb la tecnologia TearStable™ i el filtre de llum OptiBlue™ ofereixen una experiència d'ús còmoda i una visió nítida i clara. Prova-les avui mateix i veuràs la diferència.
TECNOLOGIA TearStable™
Presentem les lents de contacte ACUVUE® OASYS MAX 1-Day 30 UNITATS DIÀRIA amb la tecnologia TearStable™, que proporciona una distribució òptima de l'agent humectant a tota la lent i la superfície, cosa que prolonga l'estabilitat de la pel·lícula llagrimal.
Tenen una taxa d'evaporació dues vegades menor que DAILIES Total1®, MyDay® i ULTRA® ONE DAY, cosa que significa que es poden mantenir còmodes durant tot el dia.
Aquesta caixa conté 30 lents de contacte.
Serveixen tant per a Miopia (valors negatius - ) com a Hipermetropia (valors positius + ).

Marca ACUVUE® OASYS MAX 1-Day
Freqüència de reemplaçament diari Un sol us, reemplaçament diari
Material Hidrogel de silicona (Senofilcon A)
Ràdio de curvatura 8.5 y 9.0
Diàmetre 14.3
Rangs de potències +0.50D a +6.00D (en passos de 0.25D)
+6.50D a +8.00D (en passos de 0.50D)
-0.50D a -6.00D (en passos de 0.25D)
-6.50D a -12.00D (en passos de 0.50D)
Tecnologies Tecnologia TearStable™
Filtre de llum* OptiBlue™
Contingut d'aigua 38%
Filtre UV*** aproximat Classe 1 | 100% UVB | 99.9% UVA

** El símbol “+” és per a hipermetropia i el símbol “-” per a miopia. És responsabilitat del client disposar d'una recepta Oftalmològica o Optometrista on quedi clar quin tipus de graduació i quin tipus de lents de contacte necessita per poder demanar correctament la graduació adequada de les lents de contacte.
*** Òptica Universitària no es pot fer càrrec de complicacions derivades d´un mal ús d´aquest producte. Les caixes un cop obertes no es poden tornar, llevat que correspongui a error per part nostra o per defecte de fabricació.
 *Totes les lents de contacte de marca ACUVUE® tenen filtre UV per ajudar a proporcionar protecció contra la transmissió de radiació UV perjudicial a la còrnia ia l'interior de l'ull. Les lents de contacte amb filtre UV no substitueixen les ulleres de sol amb filtre UV, ja que no cobreixen completament els ulls i els voltants. Hauria de continuar portant protecció UV segons la recomanació del professional. Transmissions de UV mides en una lent de -1.00D. Dades de fitxer JJVC 2012.
En cas de tenir dubtes, estem disponibles per ajudar-lo al nostre correu info@opticauniversitaria.com
Us recordem la importància de revisar la vostra vista. A les nostres òptiques, pots revisar-te la vista de forma gratuïta i provar aquestes lents de contacte gratis.

• Tipus de Lent: Lents de contacte per a miopia i hipermetropia
Compra ara i rep-lo entre el 06/05/2024 i el 07/05/2024