Ulleres graduades Tous

Allarguem fins al 25 d'abril el -20% addicional en ulleres graduades, ulleres de sol, lents de contacte, accessoris i audiòfons

Gènere

Estil

Tipo muntura

Color muntura

Fabricant

Disponibilitat

Ulleres Tous graduades, una icona centenària per a anar a l'última moda

Quan una marca aconsegueix el seu centenari i continua sent un referent a nivell mundial, sens dubte és que ha aconseguit donar amb la fórmula de l'èxit. Tous va ser fundada l'any 1920 per una parella de joiers a la ciutat catalana de Manresa. La seva visió ja era ambiciosa des del mateix inici: volien crear un estil de joies que fossin assequibles i desitjades a parts iguals. Des de llavors, el seu gran llegat ha estat recollit per les següents generacions, mantenint intacte el seu esperit emprenedor al mateix temps que s'ha anat adaptat als nous temps de manera modèlica.

La versatilitat de la signatura ha fet possible la seva incursió en àmbits molt diferenciats. El que no ha canviat és la seva idea de base de ser fidels a la seva iconografia particular, així com a una filosofia basada a imprimir un estil sofisticat i tendre en totes les seves creacions. Així va ser com Tous es va expandir i com, a través dels anys, ha marcat tendència en multitud de llançaments de complements, com a bosses, roba, rellotges i perfums. Per descomptat, dins d'aquesta amplíssima versatilitat que abasta el seu concepte “joia-moda”, també s'inclouen accessoris per a la vista en les seves diferents modalitats, com les ulleres Tous graduades.

Ulleres Tous graduades: la mirada més tendra

Si hi ha alguna cosa que caracteritza a la marca Tous -a més de la qualitat dels seus productes- és el seu icònic logotip. El popularment denominat “osset de Tous” no sols és recognoscible a nivell mundial, sinó que també representa a la perfecció els valors de delicadesa i tendresa que la signatura aplica en totes les seves joies i complements. Una essència que també s'ha traslladat a l'àmbit de l'òptica, donant com a resultat diferents col·leccions d'ulleres Tous graduades amb uns trets distintius molt clars.

Les ulleres Tous graduades també han anat evolucionant per a introduir les últimes novetats del sector, sempre oferint els més alts estàndards de qualitat. És per aquesta raó que les seves ulleres estan fabricades amb els millors materials, aconseguint així una àmplia gamma de dissenys tan atractius com resistents i confortables.

Tipus d'ulleres Tous graduades

Per a fer gala de les últimes tendències, les marca Tous disposa d'una àmplia varietat de formes en els seus dissenys d'ulleres graduades. D'aquesta manera, a més dels models més clàssics com les ulleres ovalades o rectangulars, també trobaràs vibrants dissenys en plena tendència com els cat eye, els arrodonits o els quadrats, tant per a homes com per a dones.

En Òptica & Audiologia Universitària tens a la teva disposició un extens catàleg d'ulleres graduades Tous per a triar el teu model ideal. No esperis més i descobreix tots els models disponibles del nostre catàleg en línia o en la nostra àmplia xarxa de botigues fisiques. Tria les teves noves ulleres d'una marca que porta un segle marcant tendència i llueix a l'última amb Òptica & Audiologia Universitària.