Ulleres Diesel: ulleres de sol i graduades

Enviament gratuït comandes + 30 € / Recull gratis en els nostres centres *Ampliem devolucions fins al 8 de gener

Ulleres Diesel

Ulleres Diesel

No hi ha cap producte que s'ajusti a la seva selecció.

La marca Diesel va néixer el 1978, a partir d’una idea de Renzo Rosso: transformar el denim en un producte Premium, a través de tractaments que fan que cada pantaló sigui una peça única i “viscuda”. Gràcies a aquesta intuïció, Diesel s’ha convertit en el líder dels models i tractaments innovadors, i mica en mica, en una marca global, dinàmica i de vanguardia, dedicada a qui desitja expressar la seva pròpia personalitat també en la manera de vestir. Diesel veu el món com una macro cultura de confins indefinits que permeten el mestissatge. Valent, irònic, independent, inconformista, contracorrent, innovador i fora del comú: així és Diesel. Tres estils diferents identifiquen i distingeixen l’ADN Diesel: denim, rock i militar.

El que diuen de nosaltres

4.67 /5

Basant-se 11783 opinions

"La verdad es que mi experiencia no ha podido ser mejor, primero me facilitaron un cupón por el mismo descuento que tenía la oferta que acababa de finalizar, una vez realizado el pedido se adelantó tres días a la fecha fijada, el pedido vino con pequeñas marcas/defectos y automáticamente me dijeron que me enviaban de nuevo el pedido, el cual, al tener urgencia para mí lo enviaron en menos de 48 hor"

-Client verificat Trustedshops - 30/11/2022

"La agilidad en la entrega"

-Client verificat Trustedshops - 30/11/2022

"Lugar con los mejores precios de gafas de sol. Envío rápido y muy bien empaquetado. Repetiré seguro. Encantada con la compra"

-Client verificat Trustedshops - 30/11/2022

"Envío rápido. Todo como esperaba."

-Client verificat Trustedshops - 30/11/2022

"Tienen los mejores precios y el servicio de atención al cliente muy rápido y resolutivo. Son muy profesionales"

-Client verificat Trustedshops - 29/11/2022

go to top Go to top