4.65 /5
Ulleres Munich + vidres graduats per 72 €! Enviament GRATUÏT en 24 H*!
*Productes en stock / Recull gratis als nostres centres
Estat encàrrec
Botigues CompteElementos agregados recientemente ×
No té articles a la cistella de la compra.
No hi ha cap producte que s'ajusti a la seva selecció.
Fundada pels germans bessons Dean y Dan Caten el 1995, les col·leccions Dsquared són una fusió perfecte de contrastos: esportiu y glamur, extravagant i relaxat, masculí i femení.
La filosofia Dsquared2 representa una intel·ligent barreja d’ironia canadenca i sastreria italiana. Aquesta atenció màxima al detall ha donat vida a un concepte únic de luxe alternatiu. De fet, Dsquared2 està conquerint cada vegada un públic més ampli, degut a què és una marca cada vegada més “chic” i sofisticada que manté les seves arrels creatives i les condueix a les cotes més altes de l’estil sexy i provocatiu. Per això, l’objectiu és regalar un producte de Vanguardia a qui escull Dsquared2, superant les expectatives i complint amb les necessitats, ja sigui escollint vestits femenins o masculins o en els accessoris com el calçat i les ulleres. Una evolució en la continuïtat, deguda a la continua influència internacional que inspira els seus dos estilistes, Dean y Dan, que divideixen les seves hores de treball entre Londres i Milan, però sempre creen les seves col·leccions a Itàlia: “Nascut al Canadà, vivint a Londres, fet a Itàlia”.
La missió dels estilistes consisteix en oferir als clients Dsquared2 unes col·leccions de vestits, calçats i accessoris d’home i dona que marquen un estil de vanguardia, sexy i divertit, i que poden satisfer les seves exigències, les seves aspiracions i els seus desitjos, temporada rere temporada.
La col·lecció d’ulleres primavera-estiu 2017 captura l’esperit individualista i audaç de Dsquared2, combinant de manera sorprenent el disseny, els materials i les lents. Ulleres de sol inspirades en un estil retro, incloent les muntures amb forma d’ull de gat i aviador, que es reinterpreten de manera contemporània.
4.65 /5
Basant-se 12328 opinions